Hejsa |
Jeg ved det desværre ikke.
Det er lige før jeg tror det letteste vil være at få en til at tegne det op for dig i Illustrator eller lignende. Det er jo relativt simpelt det mærke, så det burde være ret ligetil.
- Peter
Hejsa |
Jeg ved det desværre ikke. Det er lige før jeg tror det letteste vil være at få en til at tegne det op for dig i Illustrator eller lignende. Det er jo relativt simpelt det mærke, så det burde være ret ligetil. - Peter |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Hvis der er en der kan tegne det op i illustrator, må de meget gerne kontakte mig. |
Hej Peter, Så din post og havde lidt tid, så jeg har lavet et simelt et her. Hvis du vil bruge det, og ikke selv kan fjerne spildpladsen i filen, må du lige sige til. mvh, |
Hehe jeg har selv været Engineer/ingeniør soldat i 3 år, Prøv og kontakt skive kaserne, måske Hmak? Held og lykke med det :)
|
Jeg har snakket med skive kaserne, de kunne kun sende mig en scannet kopi af mærket :) |
Hejsa. Det ser jo meget godt ud. Jeg har selv illustrator, så jeg kan godt fjerne spildpladsen. Men det du har lavet et det i god nok kvalitet til at blive trykt bag på t-shirts, det skal gå fra den ene skulder til den anden. // Peter |
Hehe ja okay, de gamle nisser der sidder derinde og drikke kaffe og spiser kage er sku nok ikke til meget hjælp ;) |