Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Håndværker sider"

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Halløj,

Er der nogen der kender til nogle sider, hvor man som håndværker kan give bud på folks opgaver?

Ved lidt tilfældig google søgning, fandt jeg frem til boligstart.dk og bedstebud.dk


Er der nogen der har kendskab til flere sider?

Fra Give
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

mesternettet.dk mener jeg også er sådan et sted

Fra Give
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Bygdanmark.dk vist også, men der skal du vist melde dig ind, ved ikke om dette er gratis

 

 

Fra Give
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johannes

Søg på Google med søgeordene: "Tilbud fra håndværkere" så kommer der en række tjenester op, blandt andet:

http://www.byggestart.dk
www.bygogbolig.dk
www.Gratisbyggetilbud.dk
http://www.mesternettet.dk

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at lave en lignede side, hvis du eller andre måske kan drage nytte af den: BestBuild.dk. Vi er stadig i beta, så bær over med mindre mangler. Efter planen bør vi være helt klar 1/3 11.

God weekend,

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, der er massere at vælge imellem, og der dukker hele tiden nye op.

Det er nemlig en super god forretning for dem der laver disse sider, da de fleste tjener rigtigt godt på både henvendelser og abb. af håndværkere, og en mindre god forretning for håndværkerne, som tit skal byde samme med utroligt højt antal håndværkere, og der er derfor højt antal håndværkere der sætter tid og penge til, pr. udbudt opgave.

Jeg har endnu ikke haft gode erfaringer med nogen af dem, de lover alle noget de slet ikke kan levere, og man bruger en helvedes masse tid på useriøse henvendelser, og tilbud der er lagt ud på flere portaler, og der er derfor måske 9-12 firmaer der byder på samme opgave.

Men de er kommet for at blive, selvom deres placeringer i google er styrtdykket over de sidste par år.

Den sidste jeg prøvede var gratis byggetilbud, hvilket heller ikke kunne levere som forventet.

3byggetilbud var fuldstændigt spild af penge, kan ikke huske de leverede en eneste opgave i området hernede på et helt år, ligeledes kan jeg ikke anbefale dig andre af AB Gruppens sider som ejerportal, andelsportal osv.. hvoraf jeg med ejerportal.dk også spildte en masse penge.

Byggestart er den portal undertegnet har haft bedst erfaring med, ligesom flere andre jeg har snakket med, men her optræder også jævnligt mange opgaver som også kan findes på byggetilbud, gratis byggetilbud, 3byggetilbud osv..

Kan man finde arbejde anden vej vil jeg klart anbefale det, frem for at smide en masse penge efter disse portaler.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du går ind i det med de portaler bliver det ikke gratis for dig, som så mange andre i annoncemarkedet er det her tale om en meget planlagt strategi fra disse portalers side af. Jeg har haft og har stadig kontakt til AB gruppen som har mindst 3 af disse portaler.

Det positive er at jeg faktisk er blevet præsenteret for 17-18 opgaver på 1,5 år og jeg har vundet de 3 af dem. men det de gør for at få dig med er at de ringer og begynder at nævne en lang række opgaver som skal laves og måske giver dig kontakt oplysninger til 1-2 med det samme men så koster det også har fra og det bliver nemt 20-30.000. hvis en aftale går fra 01.07 til 30.06 så begynder de allerede i marts måned at ringe for at forny din aftale med et år mere, og hvis du ikke går med til det så kommer der ikke flere opgaver. Så hvis du tror den aftale gælder et år så tro om.

De bestemmer fuldstændig om de vil give dig opgaver eller ej, så hvis du lukker kassen så høre du ikke mere fra dem. De gør det i feb. mar. måned at de tager alt hvad de har af opgaver og ringer så 1-2 gange om ugen med en ny opgave for at få dig med på en ny aftale og så malke dig lidt mere.

Jeg kan ikke sige om der er flere der er sådan det håber jeg ikke men det er ikke vejen frem for mig. Jeg tror heller ikke jeg for brug for så stor markedsføring budget frem over da jeg næsten kun får henvendelser fra tidligere kunder nu.

Mvh. Jens 

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Stæhr:
hvis en aftale går fra 01.07 til 30.06 så begynder de allerede i marts måned at ringe for at forny din aftale med et år mere, og hvis du ikke går med til det så kommer der ikke flere opgaver. Så hvis du tror den aftale gælder et år så tro om


Jamen jeg er så ikke eneste der har oplevet dette, så snart man har fortalt med ikke vil forlænge aftalen, jo så lukker de faktisk ens abb. ned også selvom der måske er ½ år tilbage på det ene abb.

 

Jens Stæhr:
De gør det i feb. mar. måned at de tager alt hvad de har af opgaver og ringer så 1-2 gange om ugen med en ny opgave for at få dig med på en ny aftale og så malke dig lidt mere.


Ja, og falder der ingen penge, så får du heller ikke opgaver på det abb. du faktisk allerede har i forvejen og har betalt for.

Det er desværre ikke første gang jeg hører dette fra andre af også.

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg, så drop disse portaler, det er spild af penge.

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er har betalt for et år hos byggestart, og der er rigtig meget af det arbejde man kan få lov til at give pris på der aldrig bliver til noget

Og de er hurtige til at sende faktura ud, så du kan bare få lov at betale ved kasse 1. Jeg tror der er rigtig mange der lige prøver at taste deres opgave ind for at få en idé om havd det egentlig kommer til at koste. Og de ved på forhånd at de ikke skal have det lavet

Hos Byggestart betaler man efter opgavens størrelse, jeg mener den mindste opkrævning jeg har fået var på 210,- og så er der en del på 390,- og den største var på 700,-. Så jeg er virkelig begyndt at sortere i opgaverne, jeg ringer kunderne op og snakker lidt med dem for at høre hvor seriøse de er. Og virker de som om de ikke aner hvad det er de vil have lavet siger jeg nej tak til at byde

Jeg står til at modtage 5 opgaver pr. månede på byggestart 5x390 = 1950,- plus de 6000,- de vil have i abbonnement om året......så ja de tjener penge. Jeg har ikke planer om at gentegne mit abbonnement hos byggestart, selvom de siger at 90% af deres kunder gentegner.

Så hvis du vil af med en masse penge skal du bare tilmelde dig diverse byggeportaler

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)