Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søger job

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg er en frisk, udadvendt sælger på jagt efter et nyt job og det haster. Jeg er netop vendt hjem efter et job i Norge og har nu brug for et nyt job.

Jeg er 35 år gammel.

Gift og har en datter på 3 år.

Bosiddende i Aalborg

Jeg har arbejdet som kørende sælger siden 2002 og har blandt andet solgt indeklimasystemer, tagsten, mursten, stonewall og ståltage, både til bygherrer, det offentlige, arkitekter og private. Jeg har i en periode, været bedst sælgende i Europa inden for mit område.

Håber dette vækker nogens interesse.

Jeg kan kontaktes på tlf: 30287005 eller på email: tub@stofanet.dk

Med venlig hilsen Torben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04

Hvis du har været bedst sælgende i Europa inden for dit område, må du da kunne finde et nyt job uden besvær.

Eller hva?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 23:07

Nicklas, uanset om du så har været verdens rigeste mand på et tidspunkt, og er blevet det ved at udvikle en unik PC-applikation der gør søvn og mad overflødig, så er det IKKE let at finde et arbejde i dag ;-)

I hvert fald ikke hvis man ønsker noget der bare minder om en rimelig betaling for det man laver.

Mvh
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Holmstrand:

Nicklas, uanset om du så har været verdens rigeste mand på et tidspunkt, og er blevet det ved at udvikle en unik PC-applikation der gør søvn og mad overflødig, så er det IKKE let at finde et arbejde i dag ;-)

I hvert fald ikke hvis man ønsker noget der bare minder om en rimelig betaling for det man laver.

Mvh
Peter Holmstrand

Det var nok ikke lige verdens bedste eksempel Peter, hvis man opfandt sådan en behøvede man nok ikke og tænke økonomi resten af sine dage.
Mener sagtens man kan finde et anstændigt arbejde i dag trods krisen, det er hvad man gør det til.
Ellers må man jo gå på kompromis.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:06

Hej Torben

Jeg mangler en sælger til min indkøbsforening, kontakt mig på 21702096 eller info@kebok.dk,  hvis du er interesseret.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 12:10

Det ved jeg ikke om det er - altså hvad man gør det til. Jeg har selv lige været jobsøgende, uden held, så nu satser jeg 100% på egne aktiviteter.
Jeg er endda rimeligt velkvalificeret skulle jeg mene. Der er bare 200 ansøgere til snart sagt en hvilken som helst stilling i øjeblikket, og så er det ikke nemt!

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Se nu stod Esben fx. lige og manglede en.
Man må søge alternativer, være kreativ altså gå de veje andre ikke går ;) 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 12:28

Ja ja, det er nogle gange lettere sagt end gjort du ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29

Mener du;) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)