Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop - eller tæt på...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at lave en webshop, til en kunde, men jeg har problemer.

Det firma jeg skal lave en webshop til handler med abonnenter, og derfor kan en traditionel opensorce løsning ikke bruges, fordi man ikke han oprette eller adminstrere en månedlig betaling igennem dem.

Kan det virkelig være rigtigt, at min programmør skal lave det fra bunden selv? eller findes der en opensorce løsning?

Dem jeg selv har set på: joomla, typo3, ecommerce, oscommerce og magento.

Mange tak for hjælpen.

Fra Ravnkilde | Nørager
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:20

Jeg vil foreslå at du integrere med et erp-system, som kan håndtere abonnementer og PBS betaling. Så er du ikke afhængig af, hvad shoppen kan.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:37

Hej Anders

Anders Bagnegaard Kristensen:
Kan det virkelig være rigtigt, at min programmør skal lave det fra bunden selv? eller findes der en opensorce løsning?

Dem jeg selv har set på: joomla, typo3, ecommerce, oscommerce og magento.

Ja, det kan godt være rigtigt. 

Vi har selv lavet en komponent til Joomla som håndterer abonnementer. Dels er der de løbende træk, men du skal også håndtere når betalinger afvises på grund af fejl (pbs) eller at kortet er lukket. Derudover skal kunden kunne stoppe fremtidige træk (opsige abonnementet) eller manuelt skifte betalingskort.

Løsningen bogfører i et online ERP som også står for at generere faktura. Faktua sendes så til kunden.

Du er velkommen til at sende en PM eller en mail hvis du mener det er noget du kan bruge i dit projekt.

//Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København V
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:49

mange tak for hjælpen, min programmør bliver glad

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)