Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra PrestaShop til Magento

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har besluttet mig for at konveretere billigegolfbolde.dk fra PrestaShop til Magento.

Nu søger jeg så en som kan hjælpe mig igennem hele forløbet, og samtidig en som senere kan hjælpe mig nårj eg ønsker rettelser. Ser derfor dette som et ønske om et længerevarende samarbejde.

Jeg håber, at jeg kan flytte mine varer samtidig, så jeg slipper for at oprette dem alle igen.

Jeg ville syntes det var fedt, hvis jeg kunne få den over på et template, så siden ikke så 'standard' ud.

Det sidste er at jeg meget gerne vil have, at varerne har en god url, når man tænker med SEO, ligesom på www.trendfighter.dk.

Tilføj mig gerne til msn eller send en mail: Casperblom@live.dk

I starten skal jeg ikke bruge design, udelukkende programmering mht. at shoppen skal flyttes.

Mvh.

Casper.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

Hej Casper

Du skrev et inlægg for nogle uger siden, om at du manglede en til at lave nogle programmerings og design opgaver. Du skrev så at du havde fundet den rette person også.

Kan denne person ikke hjælpe dig?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:59

ramlenaj:

Hej Casper

Du skrev et inlægg for nogle uger siden, om at du manglede en til at lave nogle programmerings og design opgaver. Du skrev så at du havde fundet den rette person også.

Kan denne person ikke hjælpe dig?

Hej,

Jeg kan ikke lige se pointen med dit indlæg. Hvis han kunne hjælpe mig, så havde jeg nok fået ham til det.

Så svaret må være nej, det kunne han desværre ikke.

Casper.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:59

Hej Casper

Du er velkommen til at hive fat i mig. 9.995,- inkl. hosting hos Magentohotel.dk og betalingsgateway hele første år.

Vi arbejder efter en fast defineret proces fordi vi KUN laver Magento.

Se evt. mere her: http://getashop.dk eller kontakte mig herinde.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:29

Tak for alle henvendelserne.

I første omgang søger jeg dog blot en som kan konveretere min shop, og ligge den over på et template. Søger ikke, en der kan designe.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:05

Er der ikke en nystartet Magentoprogrammør, som vil kaste sig ud i opgaven? Smile

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 17:34

Snak med Powerhosting, de har styr på at hvad du kunne have brug for. Super god support

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)