Vi stopper auktionen her |
Jeg har ikke den store erfaring med photoshop , men kan sætte noget lignende op på 10 min - tror sq ikke du får det solgt. Der er ingen ting i det. desværre!
Jeg har ikke den store erfaring med photoshop , men kan sætte noget lignende op på 10 min - tror sq ikke du får det solgt. Der er ingen ting i det. desværre! |
Nej jeg må sige det samme som Lars, det er ikke et kønt syn og slet ikke noget der kan bruges som sådan... Syntes du skal lave et mere gennemført design bruge en time på et også vil jeg væde med du for et der er 1000gange pænere og brugbart.
evt. find nogen Web2.0 layerstyles, det er forholdvis let at lave flotte designs med. |
Måske er det han mangler bare et øje for hvad der er pænt og hvad der ikke er.. Nogle har det andre har ikke. Men jeg vil anbefale dig at kigge lidt på cssmania og deviantart (kun de mest populære), så kan du se hvad der opfattes som pænt design. Det skal dog også siges at det ikke er alt de steder som er lige pænt og meget af det er også amerikansk i design stilen med stadigvæk. |
Er det mig som er helt blæst eller? Men hvor kan man se designet Casper prøve at sælge?
Nicklas Jørgensen |
Han har "slettet" indlægget :) |
Han har bare ændret teksten.. derfor "slettet":) |