Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til 5.000 kroner..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står nu i den situation at jeg er begynd at udbyde Webshops til en, hvad jeg selv synes er en super billig pris, kun 7.500 kroner med unikt design. Men da jeg ikke rigtig har nogle refferencer at vise frem tilbyder jeg nu en (muligvis 2) webshop opsat i Prestashop, til kun 5.000 kroner!

Det får du:

Shop opsat i Prestashop

Unikt design, efter dine ønsker

Support over mail

God indtroduktion til shoppen

Mange spændene funktioner (skriv for nærmere information)

Jeg forbeholder mig retten til at vælge imellem dem der ønsker sådan en shop.

Grunden til at jeg kan tilbyde en shop så billigt er at vi er nogle studerende der er gået sammen og tager en meget lavere timeløn end uddannet programører. Der er dog stadig tale om en uddannet grafikker.

Hvis dette kunne havde din interesse eller du har nogle spørgesmål er du velkommen til at skrive til krii08@hotmail.com eller her i tråden, så finder vi ud af noget..

Fortsat god dag..

mvh Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27

Overvej at yde telefon support - da folk som driver en webshop - har brug for hurtige svar i mange situationer.

Lav website - hvor du viser hvad du sælger. Virker meget mere prof. Hvordan skal jeg vide hvad i kan hvis i ingen gang har et firma website?

Nu når du ikke har nogle referencer - opsæt testshops så folk kan se hvad du kan.

Personligt ville jeg aldrig vælge en web designer til at lave noget for mig - med mindre han kan vise mig noget han har lavet tidligere.

Giv evt. folk mulighed for at få et login til nogle af dine test sider - så de kan se hvordan det hele fungerer.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 20:30

Lars Mathiesen:

Overvej at yde telefon support - da folk som driver en webshop - har brug for hurtige svar i mange situationer.

Lav website - hvor du viser hvad du sælger. Virker meget mere prof. Hvordan skal jeg vide hvad i kan hvis i ingen gang har et firma website?

Nu når du ikke har nogle referencer - opsæt testshops så folk kan se hvad du kan.

Personligt ville jeg aldrig vælge en web designer til at lave noget for mig - med mindre han kan vise mig noget han har lavet tidligere.

Giv evt. folk mulighed for at få et login til nogle af dine test sider - så de kan se hvordan det hele fungerer.

Tak for dine input..

Kan selvfølglig godt hjælpe over telefon, men oftest vil det være ligeså let over mail. Da jeg allivel er til at få fat på det meste af dagen..

Vi er i fuld gang med en side, men vil hellere ikke offentlig gøre den før den er helt klar, men kan selvfølig godt se hvad du mener.

Hvis man er interesseret er det muligt at skrive til mig og så kan jeg godt vise noget af det vi tidligere har lavet. Mest noget af det grafiske.

Arbejder på en test side....

Mvh Kristoffer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:34

Kristoffer:

Men da jeg ikke rigtig har nogle refferencer at vise frem tilbyder jeg nu en (muligvis 2) webshop opsat i Prestashop, til kun 5.000 kroner!

Hvis du ikke har nogle referencer, så lav dem selv. Find på 3-4 forskellige shops du kan bygge op. Der behøver ikke at være rigtige produkter i dem, men naturligvis billeder og tekster. Sørg så for at man på alle siderne ser at det er en demoshop og der ikke kan købes i dem.

Hvis du kan fremvise dem, så har du en størrer chance for at få dit produkt solgt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 20:36

Hej, Altid dejligt med input :)

Er allerede gået igang med den første, så den er nok oppe indenfor en uge tid..

mvh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:50

Jeg kan anbefale Kristoffer.

Han har hjulpet mig med mange ting på min Prestashop, som sælger billige golfbolde.

Og 5.000 syntes jeg lyder som et knald godt tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57

Fedt at høre at du tager ACTION på de input du får !

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 10:12

Tak Casper, altid dejligt at nogle er tilfredse med det man laver :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 18:28

Hej,

Har allerede fået nogle henvendelser, men der må da være flere der er interesseret?

Har en hjemmeside klar i denne uge eller starten af næste :)

Mvh Kristoffer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)