Hej, Jeg står nu i den situation at jeg er begynd at udbyde Webshops til en, hvad jeg selv synes er en super billig pris, kun 7.500 kroner med unikt design. Men da jeg ikke rigtig har nogle refferencer at vise frem tilbyder jeg nu en (muligvis 2) webshop opsat i Prestashop, til kun 5.000 kroner! Det får du: Shop opsat i Prestashop Unikt design, efter dine ønsker Support over mail God indtroduktion til shoppen Mange spændene funktioner (skriv for nærmere information) Jeg forbeholder mig retten til at vælge imellem dem der ønsker sådan en shop. Grunden til at jeg kan tilbyde en shop så billigt er at vi er nogle studerende der er gået sammen og tager en meget lavere timeløn end uddannet programører. Der er dog stadig tale om en uddannet grafikker. Hvis dette kunne havde din interesse eller du har nogle spørgesmål er du velkommen til at skrive til krii08@hotmail.com eller her i tråden, så finder vi ud af noget.. Fortsat god dag.. mvh Kristoffer |
Overvej at yde telefon support - da folk som driver en webshop - har brug for hurtige svar i mange situationer.
Lav website - hvor du viser hvad du sælger. Virker meget mere prof. Hvordan skal jeg vide hvad i kan hvis i ingen gang har et firma website?
Nu når du ikke har nogle referencer - opsæt testshops så folk kan se hvad du kan.
Personligt ville jeg aldrig vælge en web designer til at lave noget for mig - med mindre han kan vise mig noget han har lavet tidligere.
Giv evt. folk mulighed for at få et login til nogle af dine test sider - så de kan se hvordan det hele fungerer.