Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt på plads - men financieringen mangler ...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu i 6 måneder arbejdet med en forretningsidé, der i første omgang er målrettet til mit lokalområde, men som sagtens kan udbredes på den lange bane.

Forretningsplanen er klar, CVR registrering er sket, et revisorpåtegnet budget foreligger, lokalerne har jeg på hånden - det eneste jeg mangler er en bank der vil være en medspiller.

Min egen bank ønsker en form for sikkerhed på 100.000 kr. for at give en kassekredit på 225.000 kr., en anden bank ville ikke byde ind og jeg skal nu finde en bank nummer 3 eller 4 der vil deltage.

Er der gode råd, eller fif som jeg skal være obs på?

Input søges.....

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:01

Kan du ikke skrive en personlig besked om hvad det hele går ud på?

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Feb 09
Skrevet kl. 18:15

Ang. Forretningsidé eller financiering?

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Skrevet kl. 18:16

Angående forretningsidéen..

Anders

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Feb 09
Skrevet kl. 18:35

hej Anders

efter 5 forsøg på at sende en PM må jeg indrømme jeg har opgivet - så derfor svar her.

Jeg har arbejdet med en idé til en forretning med Hobbyartikler. Ikke nyt og revolutionerende, men noget jeg ved en del om, og brænder for.

Ud over "kunden fra gaden" henvender jeg mig også til institutioner, en anden ting jeg ved en del om - især fritidsinstitutioner. Jeg har selv arbejdet som inst. leder i 14 år, og ved hvad de bruger deres penge på.

Hovedidéen er så at jeg ikke kun sælger varerne, men også idéerne. Samt mulighed for at de knap så krearive kan komme til at fremstå som kreative. Dette vil ske med "pakkeløsninger" med materialer og vejledninger, medens evt. værktøj kan købes ved siden af.

Dele af idéen er lige nu ved at blive afprøvet, hvor jeg har nogle idéer til tasker ligende på Facebook, og hvor jeg så har forespørgsel på opskrifterne til dem.

Håber det var svar nok ...

Joan/querta

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Skrevet kl. 18:38

Okay... Lyder spændende.. Men umiddelbart ikke noget jeg som sådan brænder for, selvom salg er en del af min dagligdag.

Anders

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)