Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skjult kamera

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Jeg har gået lidt og tænkt på en virksomheds ide, men den kan godt kræve at der bliver optaget med skjult kamera. Så jeg vil lige høre, er der noget ulovligt i at optage med skjult kamera?

På forhånd tak

Vh Jesper

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville sige at det er ulovligt hvis ikke du har dem der bliver filmets accept.

Men hvis de giver dig lov til at bruge det efter du har filmet tror jeg ikke det er ulovligt

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56

Det kommer helt an på hvor der bliver filmet henne!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:59

Det skal anmærkes at du filmer, ellers er det ulovligt. Og du må ALDRIG filme på offentlige steder. Dvs kameraet må ik filme det mindste af f.eks en offentlig vej eller fortov... Så du må kun filme på privatgrund, og det skal anmærkes tydeligt, at du filmer, således at ingen er i tvivl...

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 18:22

Fashion-Seller:
Det skal anmærkes at du filmer, ellers er det ulovligt. Og du må ALDRIG filme på offentlige steder. Dvs kameraet må ik filme det mindste af f.eks en offentlig vej eller fortov... Så du må kun filme på privatgrund, og det skal anmærkes tydeligt, at du filmer, således at ingen er i tvivl...

Dvs. at jeg som turist ikke må videofilme på f.eks. Nyhavn en varm sommerdag uden at jeg først har sat skilte op ?

Jeg tror uden at vide det med sikkerhed, at man må godt filme alt det man vil, man må bare ikke offentliggøre det uden at have accept fra dem der evt. kan ses på filmen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:37

IT-Konsulenten:

Fashion-Seller:

Dvs. at jeg som turist ikke må videofilme på f.eks. Nyhavn en varm sommerdag uden at jeg først har sat skilte op ?

Jeg tror uden at vide det med sikkerhed, at man må godt filme alt det man vil, man må bare ikke offentliggøre det uden at have accept fra dem der evt. kan ses på filmen.

Nu er der stor forskel på, at video filme med håndholdt kamera, og så video overvåge med fastmonterede kameraer. Men kontakt endelig politiet, de kan bekræfte ovenstående er sandt.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 08:39

Tak for jeres svar.

Jeg vil arbejde lidt videre med ideen, og så se om det bliver aktuelt at bruge skjult kamera.

Vh Jesper

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)