Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cms system med et unikt design 120 kr om måneden!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. :) Selvom i måske ikke er interesseret i at få en side fordi i har andre krav eller allerede har en i er tilfredse med, må i meget gerne komme med ris/ros. Og evt kommentere på prisen er den for høj/lav og om der også skal være andre finansieringsmulighedder.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:30

Det kunne måske være en mulighed for mig? Jeg kan ikke sende dig en pm, så du må tage kontakt til mig.. :-)

xxx

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 20:31

Hej

Jamen det er jeg glad for at høre, du kan enten sende mig en mail på philip(snabelA)memedia.dk, tilføje mig på skype Philip Brechmann eller give mig din mail. :) ser frem til at høre fra dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:02

Kunne ikke se din hjemmeside var lavet med seo venlig url

Kunne ikke se hvor mange mb plads jeg fik på dit webhotel , det skal vel ligge hos dig

Jeg ville personligt aldrig vælge et site der ikke har rss eller feed man går jo glip af gratis steder man kan tilmelde sin side og folk kan jo også abonner på ens feed - rss

Er det lavet så der kan laves med unik titler og metags på hver side .

Så som jeg ser det opfylder dit CMS system ikke de basal behov , der gør en side seo venlig .

Så personligt ville jeg ikke ligge min hjemmeside i dette system selv vis du betalt mig penge , da jeg vil ligge lavere på google med dit CMS system.

Med vis der ligge disse ting i dit CMS system har jeg overset noget

http://memedia.dk/meCms/index.php?side=1 når jeg trykket rundt tallet skriftet kun ,en seo venlig skrifter man rundt med tekst som f.eks. dette  link http://sponsorlinks.amino.dk/?page=betingelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 21:09

Mikael christiansen:

Kunne ikke se din hjemmeside var lavet med seo venlig url

Skrev tidligere at dette var en af de sidste ting jeg manglede og at det ville komme i løbet af denne uge

Mikael christiansen:

Er det lavet så der kan laves med unik titler og metags på hver side .

Ja det er den, hver eneste hovedside såvel som undersider kan få unikke title, meta-description og metakeywords tags.

Mikael christiansen:

Kunne ikke se hvor mange mb plads jeg fik på dit webhotel , det skal vel ligge hos dig

Jeg ville personligt aldrig vælge et site der ikke har rss eller feed man går jo glip af gratis steder man tilmelde sin side og folk kan jo også abonner på ens feed - rss

Det er rigtigt at man ikke har et rss feed, da det ikke er meningen at den skal blive for blog agtig, men skal repræsentere din virksomhed. Men kan godt se man selvfølgelig kan gå glip af noget der, kan være jeg laver en version senere så man kan vælge om man vil have et rss feed eller ej. Men man skal jo ikke bare lave rss feeds for at lave dem, kun hvis du rent faktisk opdatere nyeder der har værdier for brugeren.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 21:22

Skal måske også lige nævne at man udover det ovenstående kan lave. h1 h2 h3... tags lave strong og em tags. Samt tilføje alt tags til de billeder man uploader. Man kan lave intern linkstruktur. Man kan også selv tilføje video'er, billeder og meget som så dukker op i googles media search. Derudover følger der en folder med det kort forklare de mest basale ting omkring seo, til hvis man selv vil prøve sig frem. Til dem der lige blev lidt skræmt er det ovenstående, så er det utroligt så det slet ikke kompliceret selvom det måske lyder lidt teknisk!. Så syntes godt jeg kan stå ved at det er et meget seo-venligt system.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:24

Jeg fik svar på det meste dog er rss - feed bestemt ikke kun tiltænkt blogs ,der har du misforstået noget , dette er efterhånden som standard i ethvert CMS system da det er meget vigtigt efterhånden i søgeord optimering da det giver lidt link back, så personligt ville jeg ikke vælge et system uden rss eller feed ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 21:28

Ja det kan du måske have ret i, men jeg føler bare at et rss feed forpligter, og derfor vil jeg måske senere implementere det, men kun som ekstra feature. Jeg syntes personligt at hvis man vælger at have et rss, feed at man så skal tilføje minimum x antal nye nyheder hver måned. Og lad os sige at en selvstændig kiopraktor vælger at benytter systemet. Så har han/hun måske 1-2 nyheder om året, også føler jeg ikk rss er den rigtige vej frem. Men ja man skal måske have muligheden.

Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:40

Hej Philip

Har lige kigget lidt på dit system og synes at demoen ser ret godt ud.

Kan du evt sende mig en PM, hvor du beskriver lidt mere om designet og mulighederne herom. Ellers kan jeg se at man kan lave det meste basic SEO så det er faktisk ret fint til mine behov, vil også gerne høre lidt mere om den vejledning du siger følger med.

//Siva

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 13:30

Hej siva

pm er sendt!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)