Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cms system med et unikt design 120 kr om måneden!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har nu i et stykke tid arbejdet på et miniCms system, som er ideelt til små og mellemstore virksomhedder som mangler en stilfuld og elegant hjemmeside. Det er nu 98% færdigt og jeg syntes resultatet er blevet rigtig godt! De 3 første der vælger at købe det. For det til 120 kr om måneden inklusiv et unikt design. I for det til denne specielle pris fordi der 100% er en eller 2 små ting som kan laves smartere, som jeg bare ikke har opdaget endnu. Intet er jo perfekt, men hvis du vil være med til at være blandt de første bliver du belønnet med denne lave pris.

I kan se et eksempel på hvordan jeres hjemmeside kan komme til at se ud på http://memedia.dk/meCms. Prisen kommer til at blive 220 kr om måneden for alle der ikke blandt de 3 første. Derudover koster et unikt design 500 kr som man for igen hvis man har systemet mere end i 12 måneder. Så hvis din virksomhed mangler en hjemmeside så sig til. 120 kr om måneden. Det er super enkelt at bruge, utroligt seo venligt(mangler lige at implementere urlomskrivning, men kommer), ubegrænset support, unikt design, brugsanvisning i pdf og et hæfte der beskriver de mest effektive og basale måder at forbedre sin placering på google. **Du bliver ikke ekspert på seo, men hvis du kun kender lidt til det kan du helt sikkert lære noget.

Skriv enlig hvis du vil høre mere enten herinde eller til philip(snabelA)memedia.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 15:54

Skal måske lige tilføje at hvis der er noget der slet ikke virker, som jeg er overbevist om ikke er tilfældet så for man selvfølgelig alle sine penge igen! Altså hvis der er noget som ikk virker som jeg ikke kan rette meget hurtigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36

Jeg vil anbefale dig at lave dit eget site 100 % færdigt - inden du sælger til andre.

Her er nogle fejl

Du har ikke angivet et title til nogen af siderne. Der står blot "title" bortset fra forsiden - hvor der står "memedias forside".

Lav nogle forkellige beskrivelser - gør din side SEO venlig.

Under "webløsninger" er der et banner hvor du skriver "Description hej med dig går det godt ja, bal bla bla okay tja det går godt ja bla bla" - dette anser jeg som useriøs. Fjern banneret hvis du ikke har noget fornufigt at bruge det til.

Ved godt det ikke er din main site. Men skriv noget fornuftigt. Jeg vil også anbefale dig at måske lave et par sites gratis . for at få nogle gode referencer. Det vil gøre det nemmere for dig at få kunder - da du kan henvise til nogle ting som du har lavet tidligere.

Siden er ellers meget flot opbygget og flot grafisk.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 18:00

Tak for kritikken. :)

Ja du har måske ret kan kopire alt vores materiale fra vores nuværende hjemmeside over.

Vil jeg gøre i løbet i imorgen, jeg havde bare ikke tænkt over det, da det bare skulle være en showcase.

Men kan godt se det ser mere seriøst ud, hvis der er tekst på alle sidder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 18:09

Hvis jeg var dig ville jeg lave et demo site.
hvor folk kan logge ind og afprøve systemet inden de bestiller.

Men et meget flot site..

Thumbs Up Yes

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 18:10

Mange tak, alt kritik er velkommen ros som ris. :)

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 18:41

er faktisk meningen dette skulle være et demo site, hvis man kontakter mig for mange brugernavn og password til admin delen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43

Philip Brechmann:
er faktisk meningen dette skulle være et demo site, hvis man kontakter mig for mange brugernavn og password til admin delen.

Okay- dette fremgår dog ikke særlig tydeligt. Lav det tydeligt så der står "DEMO SITE" et eller andet synligt sted. og ændre url'en til "ditdomæne.dk/demosite1" eller sådan noget. Så er der ikke noget at tage fejl af !

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 18:47

Okay ja, har programmeret mange sider, men har aldrig prøvet at sælge et "system" før derfor jeg laver mange nybegynder fejl. Må i lige bære over med. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

Det er også den eneste vej frem. Prøv dig frem og tag ved lære af dine fejl. :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)