Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil opstarte internetfirma med billigt men godt børnetøj - hvor finder jeg leverandører?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du kan evt. købe en af de mange web shops med børnetøj der går under. Der er sikkeret også et meget billigt vare lager! Smile Er ofter ude til konkurs aktioner og det hænder da at der er børnetøj i mellem. Det kan du få billigt da det normalt ikke er det andre søger.

Så har du en drøm om at få din egen butik så er muligheden god lige nu! Men det er op af bakke hele vejen Big Smile 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:
Børn er blevet "status symboler" hos mange danske familier.

Kære Lars.

Ovenstående udtryk må være opfundet af en mand. En mand, som selv køber alt hvad han har som status symboler. En mand som er pissetræt af, at konen nu i årevis har brugt mange penge på sig selv og nu også til børnene (i stedet for til manden). Det er jo svært at argumentere for, at man selv godt kan lide Bjørn Borg underdrenge og konen skal da også ha' den nye, sorte, sexede fra Munthe, men dine unger kan da udemæket bruge Bilkas det billigste. Ja, så smider man lige en bemærkning om børn som statussymboler, den hopper de fleste andre mænd begejstret med på og klapper i deres små hænder og håber samtidig, at deres kvinde også gør. Hmm .... Forhåbentlig ikke.

Sikkert en velment bemærkning, den gør mig bare skidetosset.  Angry

Mange hilsner Miriam

 

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du spørger til hvor man køber sit varelager. Det ved jeg ikke, jeg ved bare at det spørgsmål bliver stillet et par hundrede gange om dagen, og at det endnu ikke er lykkedes mig at observere nogle svar.

Herudover nævner du, at din motivation er, at børnetøj er dyrt. Det vil jeg bare gerne modbevise ;-)

Min 11årige søn går i tøj fra Bennetonbutikken på Jægersborg Alle. 250,- for nogle super lækre cowboybukser og bluser giver vi omkring 150,- for. Det synes jegsatfsusemig er billigt - og det er god kvalitet. Det holder til han vokser ud af det. Nå, men det var ikke en reklame jeg skulle lave, blot ville jeg gerne afdramatisere lidt, fordi der er en "trend" blandt mødre - og særligt på nettet (måske kender du trendsales) om at jappe tingene op.

Herudover vil jeg også sige, at du nok kigger de forkerte steder på nettet (selvom jeg faktisk lige i denne kategori vil anbefale, at man går i fysiske butikker. Se fx her http://www.qxl.dk/pris/boern-baby-0-16-aar/pigetoej-tilbehoer-0-16-aar/l/cn22977/ Hvis du scroller vil du se ufattelige mængder af nyt tøj, som sælges for mindre end brevportoen...

Jeg har ikke forstand på webshops eller markedsføring, men jeg kender nogle designere der laver de mest fantastiske ting (fx Hottentt som ikke heder sådan mere). Selvom deres vare er unik, og gennemført kvalitet, kan de ikke sælge. Så ud over at finde varelager, skal man nok også have markedsføringsgen og en masse andre gener, som jeg ikke er skabt til at have begreb om.

Jeg synes dog at du skal bruge din iver og komme i bind med hvad der motiverer dig og hvad du gerne vil have ud af det.

Ps hvis du ikke kender Trendsales, så kig ind. Det er helt utroligt at noget så gennemtænkt dårligt og kommercielt, kan blive så stor en succes (lange ventetider, ringe support, umulige regler og VIP med videre). Jeg tror du kan finde et par hundrede tusinde kvinder med samme drømme som dig der.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Ovenstående udtryk må være opfundet af en mand. En mand, som selv køber alt hvad han har som status symboler. En mand som er pissetræt af, at konen nu i årevis har brugt mange penge på sig selv og nu også til børnene (i stedet for til manden). Det er jo svært at argumentere for, at man selv godt kan lide Bjørn Borg underdrenge og konen skal da også ha' den nye, sorte, sexede fra Munthe, men dine unger kan da udemæket bruge Bilkas det billigste. Ja, så smider man lige en bemærkning om børn som statussymboler, den hopper de fleste andre mænd begejstret med på og klapper i deres små hænder og håber samtidig, at deres kvinde også gør. Hmm .... Forhåbentlig ikke.

Sikkert en velment bemærkning, den gør mig bare skidetosset. 

Forstår ikke din irretasion. Hvorfor købe tommy hilfiger til sin 3 årige søn? Drengen har ikke behovet for at gå i mærkevare tøj - men det er forældrene der ønsker deres børn går i mærkevare tøj.

Det os forældrene der giver deres børn friheden til at tænke selv - og få egen holdning fra en hel tidlig alder. Reelt set ville det ikke gøre nogen forskel om det var køb i bilka eller om det er købt i en Filippa K butik.

Jeg arbejder selv i en tøj butik - og børn helt ned til 7-10 år er bevidste om hvad de går i. Dette har de i høj grad lært fra deres forældre og kammeraters forældre der har preget dem i den retning.

Normalvis burde en 9 årig dreng stadig kun tænke på at han ville have en ny racer bil. Men sådan er samfundet ikke længere.

Jeg hørte om en undersøgelse i radioen her den anden dag -tror det var på P3. Der beviste at det var mødre der var med til at give deres børn dyre indkøbs vaner (og ikke fædrerene) kan ikke huske det ned i detaljer. Men sådan omtalte de det!

 

Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg synes bare at bukser til 250 kr til en dreng på 6 mdr er alt for mange penge.. han når dårligt at have dem på. Jeg vil heller aldrig bruge mine penge på mærketøj, for jeg er helt sikker på at drengen er ligeglad med om der står bjørn borg eller name it i nakken på blusen.

Vi har som ny børnefamilie ikke særlig mange penge og jeg ville vælge at købe mit tøj i føtex, kvickly eller H&M, jeg synes bare ofte deres udvalg er for lille.

 

Men pyt i har alle skræmt mig fra vid og sans, så jeg dropper idéen igen om at lave en webbutik

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

> Men pyt i har alle skræmt mig fra vid og sans

Ja, virkelighedens verden kan være skræmmende :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt77:

Men pyt i har alle skræmt mig fra vid og sans, så jeg dropper idéen igen om at lave en webbutik

Yes 1 - 0 til Amino!

Det glæder mig at høre, at du har lyttet til de gode råd og forkastet ideen!

Håber du finder en god og spændende niche istedet for.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mission accomplished Cool

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det da også bedre at du finder ud af nu - at der ikke er det store kunde grundlag - end når du har investeret 1-500.000 kr. og går hen og taber hele lortet !

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)