Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

refleksveste med tryk - er der salg i det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tænker lidt på at udvide mit sortiment af produkter med logo på med refleksveste med logo på.
Jeg har allerede en producent af disse som er interesseret i samarbejdet, hvilket betyder jeg kan tilbyde helt ned til 1 stk med stort A4 logo i fuld farve bagpå + lille logo foran på højre bryst.

Det jeg tænkte på var at få nogle forhandlere ind over på dette produkt, da jeg ikke selv har så mange kontakter som kunne være interesseret i sådanne. Men jeg tænker at markedet må være forholdsvist stort.
Vi taler alt fra institutioner til skolepatruljer, bygge firmaer + mange steder i det offentlige?

HÅber nogen herinde kan hjælpe mig lidt videre med ideen + evt. kender til nogle firmaer som kunne være forhandlere af disse?

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:27

Det lyder som noget for mig jeg har både kontakter inden for byggeri og det offenlige

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:34

Jeg syntes det lyder som en god idé..

f.eks. inden for motor cyklister, hvor de fleste jo kører med refleks veste.
de bliver jo brugt mere og mere inden for diverse ting.

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:23

Der er så absolut et marked for refleksveste. Jeg sælger selv en hel del. Alle forespørgsler ligger dog fra 30 stk. og opefter med et- eller 2-farvet logo.

Husk hvis du skal sælge til brug på byggepladser m.m. skal de være EN godkendte.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:42

Hej Martin

Tak for din besked.

De er selvfølgelig EN godkendte :)

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:49

Hej Martin

Har du også kunder til arbejdshandsker?? hvis ja så har jeg billige monterings handsker, jeg ved ikke om du kender dem fra Maxiflex men de stort set magen til bare 40 procent billigere, jeg får dem lavet i Polen..

Fortsat go dag

Henning

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:15

Hej Janus

I Varde var der et år, hvor 4-5 firmaer var gået sammen om at udstyre rigtig mange skolebørn med Veste, så de kom sikkert i skole. Det fik de en masse positiv omtale ud af. Prøv at se, om du kan sælge det koncept til Danmarks byer. Tror at initativet kom fra firmaer selv, så hvis du vil være den (næsten) første til at dække det behov, er det bare om at komme afsted!

God vind!

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:40

jeg tror ikke på der er salg i det.

For det føste sælges der veste med reflekser på til børn  og ofte også til voksne for 20 kroner i rigtig mange supermarked. Min erfaring er at mange mennesker, ikke har kendskab til om reflekserne er godkendte som det kræves i industrien. Og som igen har betydning for hvor godt personen ses.

Prisen på vesten kan jeg ikke forestille mig bliver helt billig med to logo på...dertil vil jeg nøje undersøge om det er 3m refleks der er på og hvor mange % refleks

Jeg vil tro på det største salg til virksomheder der vil have logo på deres arbejdstøj, idet de jo på mange arbejdspaldser, er påbudt en vis % refleks...men så skal du igen sikre dig om refleksen opfylder kravene EN471

er det erhverv du vil sælge til, er vestens refleks mængde også afhængig af hvad andet tøj de har på og hvor meget refleks der er på det.

Rigtgi mange af de refleks veste der sælges  og sælges billigt ,er desværre ikke gennemtænkt.

refleksen sider ofte hvor rygsækken er...så hvad hjælper det cyklister og dem på motorcykel at have den på...mange tænker ikke engang selv på det...

jeg har endnu ikke opsnuset veste til børn med reflekser over skulderne, så jeg ved ikke om de findes

en klasse to vest har to brede refleks bånd om maven

en klasse tre vest har et bred refleks bælte om maven og op om skulder

det var bare mit råd

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 18:12

lind:

jeg har endnu ikke opsnuset veste til børn med reflekser over skulderne, så jeg ved ikke om de findes

De findes, jeg har dem...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)