Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen 25000 på under 2 måneder

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer

 

Jeg driver firmaet L.P Byg som der trods tiden har alt for meget at lave, vi er blevet tilbudt endnu et projekt som vi har sagt jeg til det betyder at jeg har måtte ansætte 3 folk mere mit problem er så at når man kører for de helt store firmaer har de en betalingsbetingelser det hedder løbende måned plus 30 dage det betyder så at jeg skal ligge 55000 ud i løn og det har jeg ikke nu det jeg søger er en der kunne være intrereseret i at ligge de penge ud så vil jeg tilbyde denne person at få 25000 for at låne mig de penge 

Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne som udgangspunkt godt værer int. i at låne dig pengene,  - der er visse krav, hvis du er int. så skriv en mail og lad os sætte os sammen til et møde.

morells@live.dk

 

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare kontakte din bank. De kan vel godt give dig kredit hvis du har dokumentation for du har nogle kommende indtægter evt. en kontrakt på jeres aftale.

 

Nicklas Jørgensen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi at banken ikke vil og kan være med når det handler om håndværker arbejde, vi har amager banken og de er umulige at få penge ud af  for tiden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Skift bank eller fortæl dine medarbejdere situationen at du ikke kan betale dem løn før den og den dato.
Måske vil de sige ok, og så behøver du slet ikke låne eller betale nogen ekstra:)

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer faktisk at skifte til sparnord har hørt meget godt om dem men når man har så mange ting med banken er det svært bare lige at skifte med det samme og hvad angår medarbejder så har helt almindelige folk ikke råd til at vente med deres løn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15018
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ligefrem klar til at betale 25% i rente om mdr... Hvorfor ik bare lave en lynlån til KUN 30% årligt?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 994
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at tjekke op på din kunde, en del virksomheder er jo presset på økonomien, så hvis du i sidste ende ikke får dine penge kan du stå i en skidt situation hvis du ovenikøbet har lånt til lønnen. Har du overvejet i stedet at tage en eller flere underentreprenører, så kan du jo spille med åbne kort overfor dem omkring betalingsfrister og måske få dem til at bære lidt af risikoen.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er der tjekket op på det er af de største i Danmark, og kender ham der er byggeleder og de har ingen problemer kunne godt bruge underentreprenører men 1 de gutter jeg har er super gode og dem kan jeg stå inden for 2 så er der flere penge i det for mig ved at gøre det på ansatte

Og ja jeg er klar til at give den høje rente og det kunne åbne op overfor et nyt muligt samarbejde

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt din bank ikke vil være med, det er ikke gode tegn.

Jeg ville hurtigts muligt skifte til anden bank, for virker ikke til at de har noget videre tillid til dig.

Har du APS eller er det enkelte ejet virksomhed ?

For alt kan jo lade sig gøre med den rette sikkerhed for banken.

Jeg har indtil nu ikke oplevet problemer med at banken ikke ville gå med,
men har også enkelt ejet virksomhed og rigeligt med sikkerhed for banken,
så ½ mio i overtræk ved større byggesager har indtil nu ikke været et problem.

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)