Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen 25000 på under 2 måneder

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige tjekket din hjemmeside det ser ud som om at i har meget godt styr på det

Jeg vil også skifte bank, men måske er der fordi at jeg har gang i for mange ting ? Og mit firma er enkelte ejet

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:18

Takker...:)

Ja, du må forklare banken at det er nødvendigt, så hvis ikke de ønsker samarbejde længere, så finder du anden bank der vil, du skal jo huske at overfor banken er det jo dig der er kunden, og kan stille kravene, som dine kunder gør når du forhandler med dem.

Så længe banken har sikkerhed for deres penge, er der normalt ingen problemer, med at regulere kreditten, slet ikke vis firmaets regnskab viser en større værdi end der skyldes.

Men uanset hvad er det jo også sundt at undersøge hvad ens renter og kreditmax. ville være hos anden bank, hvis man skal bruge tid på at overbevise sin egen bank om at udvidelse af firmaet kan være en positiv ting.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 19:21

Jeg har længe gerne ville skifte fra amager banken da jeg føler det er op af bakke hele tiden så ja du har nok ret

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:05

Ja, det er på tide.

For "finanskrise" har betydet at håndværkere må presse priserne helt i bund, for at holde gang i hjulene, og trælaster der er stædige og ikke vil følger med ned i pris...

Hvis man skal håndtere dette pres, også samtidigt stå med en bank der ikke hjælper til, så kører man nok hurtigt træt i det, og smider håndklædet i ringen, ved at mange har gjort det efterhånden, og flere netop fordi pga. banken simpelthen bare lukker af for kreditten, selvom det ellers er sunde virksomheder som har klaret sig fint indtil nu.

Banken slår ved at afslå dem kredit det først søm i kisten for virksomhedens død, da man uden kredit ikke kan betale sine leverandører og folk, så man kan lave byggeprojektet færdig, og derved få sin betaling for arbejdet, så længe vi skal arbejde for betaling med de lange betalingsfrister, er det jo både leverandører og lønudgifter vi selv skal afholde i flere måneder engang imellem, og med ved større projekter kan denne udgift altså godt runde ½ million, indtil den næste acconto rate udbetales.

Hvis ikke banken går med på dette, står man jo netop og må sige nej til de større projekter, der ellers kan garantere en længere tids arbejde, og derved ro til at finde mere arbejde og sikre at man kommer igennem denne hårde tid.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 21:57

Jeg kunne ikke være mere enige du lyder som som efter min smag hehe

Men ja det er rigtig fra min side af har jeg ikke kunne mærke finaskrisen hvis det ikke var for bankerne men det er sjovt nok med amager banken lige så snart der står over 100000 på min konto ringer de og spørger om jeg ikke vil købe aktier i banken Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kan ikke forstå du kan drive en foretning med ansatte uden at råde over sølle 55.000 kr.! Hmm

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:27

Hej

Har du talt med din kunde om at lave en række delfaktureringer, så du får pengene ind løbende?
F.eks. ved færdiggørelse af 10 procent, 25 procent, 50 procent, 75 procent og 100 procent af ordren. 
Det burde sikre dig likviditet til at betale dine lønninger

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:30

Ja det gøre vi også med normalt med private men når det er større virksomheder forholder de sig til ab92

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:31

Jeg driver 4 virksomheder derfor er det svært at finde penge til det hele

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 93
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 22:57

Hej Martin

Jeg har selv et byggefirma og to andre virksomheder ved siden af og jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation. Jeg har lidt samme dilemma. Mit byggefirma går fint, men skal også klare skærene i noget af det andet. Jeg ligger også lige på kanten med lønnen men nægter at give op, for kan se de gode ordrer er i hus. Jeg har desværre ikke 55000 på hånden lige nu, ellers ville jeg gerne låne dig dem. Jeg har bestilt to mastercard med 25.000 på hver til lige at klare det mest presserende, en glidebane, ja måske, hvis man ikke ser hele billedet, men det er nu engang vigtigt at have nogle penge for at kunne tjene nogle.

Mvh

Jacob

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)