Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre der bliver spammet af supershopping?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

når ja selvfølgeligt.. Den har jeg ikke tænkt på haha..

Mange tak for hjælpen :) jeg håber dette kan hjælpe med at holde dem væk

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39

Allan.:

Er i røget til inkasso på det? Ellers ignorer da fjolserne, nægt at tage imod forsendelserne, returner alle breve osv.
Og sørg for at have dokumentation på opsigelse osv.

Når I så ryger til inkasse så forelægger i sagen for inkassofirmaet. Er det et cowboy-inkassofirma så må I have fat o en advokat.

Den slags firmaer lever af folks frygt for inkasso osv.

Nok ikke lige årets genistreg og bare ignorerer hvis man er ryger til inkasso.
Har ikke prøvet det - men vil heller ikke anbefale det.

Få heller en advokat til at skrive et "skræmme" brev først.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:00

"Nok ikke lige årets genistreg og bare ignorerer hvis man er ryger til inkasso.

Få heller en advokat til at skrive et "skræmme" brev først."

Du misforstår altså helt. Hvis han/hun ryger til rigtig dansk inkasso skal det naturligvis tages seriøst. Men hvis det er som beskrevet, må de reelt det ikke sendes videre til inkasso lovligt. Hvis det er et "cowboy-inkassofirma" dvs. et firma der går lige til grænsen og måske over (de findes skam) så bør han kontakte en advokat, inden den ryger i retten osv.

Et advokat-skræmmebrev til et firma der lever af plat og svindel, gemmer sig i udlandet og den slags, er 100% spild af penge. (jeg antager at det er en den slags foretagende, ud fra de beskrevne metoder)
At få en advokat til at skrive et brev, koster sikkert også mere end han "skylder"

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:52

Bare afvis alle breve og pakker (modtagelse nægtet), og send dem et mail om at sagen vil overgå til jeres advokat (selvom I ikke har nogen), hvis de ikke stopper med at sende pakker, som I ikke har bedt om ('abonnementet' er jo opsagt). Jeg har brugt "advokat-kortet" en del gange over for firmaer, der var liiige kække nok - alt lige fra min forsinkede bagage, de havde glemt i Zurich, og hvor vi skulle ringe dagen efter - men de var umulige at få fat i, eller den lokale tømrerbandit, der også lavede et par mærkelig tricks :-) Sjovt nok virker det hver gang! 20 minutter efter jeg havde sendt et mail til handlingselskabet med bagagen ringede de, og 60 minutter efter stod min bagage sjovt nok foran min hoveddør :-)... tømrermesteren krediterede hele regningen (en regning for ikke-udført arbejde).

Alternativt få fat i Kontant (http://www.dr.dk/DR1/kontant/Klag+din+sag.htm)

Ha' en sommerlækker dag :)

Mange hilsner,

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 01:51

Allan.:

"Nok ikke lige årets genistreg og bare ignorerer hvis man er ryger til inkasso.

Få heller en advokat til at skrive et "skræmme" brev først."

Du misforstår altså helt. Hvis han/hun ryger til rigtig dansk inkasso skal det naturligvis tages seriøst. Men hvis det er som beskrevet, må de reelt det ikke sendes videre til inkasso lovligt. Hvis det er et "cowboy-inkassofirma" dvs. et firma der går lige til grænsen og måske over (de findes skam) så bør han kontakte en advokat, inden den ryger i retten osv.

Et advokat-skræmmebrev til et firma der lever af plat og svindel, gemmer sig i udlandet og den slags, er 100% spild af penge. (jeg antager at det er en den slags foretagende, ud fra de beskrevne metoder)
At få en advokat til at skrive et brev, koster sikkert også mere end han "skylder"

Hvis han er sikker i sin sag - skulle et cowboy-inkasso-firma i sig selv så tale for at man skal bruge penge på en advokat? Penge man med stor sikkerhed ikke får kradset hjem igen?

Næh - jeg ville sgu selv gå i retten med denne her hvis det var nødvendigt.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 03:15

Nej, den ryger bare retur. Det skal afsender ikke betale for.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 03:47

Der er ingen grund til at frygte inkasso, det er ganske harmløst sålænge man kan dokumentere at man ikke har bestilt disse vare, eller har opsagt aftalen. Skulle den endelig komme i foged retten vil i modtage en stævning, sammen med den er der en vejledning i hvordan i skal klage hvis i ikke er enige i at i skal betale. Denne udfylder i og sender retur sammen med dokumentation for opsigelse af aftalen, eller andet. Så bliver sagen afvist, det er jo så dejligt at i DK er loven på de "godes" side.

Og trusler om rki er ligegyldige, hvis de forsøger at registere jer der, får i et brev fra rki hvori de oplyser at X vil registere jer. Dertil skriver i et kort brev om at i er uenige i den påstand, i læbet af få dage får i så et nyt brev hvor rki bekræfter at have modtaget jeres brev og at i IKKE vil blive registeret. De tilbyder samtidig af lave en spærring, således at X ikke kan få jer registeret uden der er afsagt dom der kender jer skyldige.(og det sker jo ikke!)

Yes

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:04

Tak for alle de gode svar, har gjort brug af jeres svar.

Og har hjulpet os indtil videre da vi ikke har hørt fra dem i et stykke tid nu.

Så krydser bare fingre for at det var det.. :)

Så tak for svarene og god sommer ferie =)

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:09

Jeg har modtaget ting 2 gange fra supershopping uden jeg nogensinde har bestilt hos dem, dertil rykker og nu inkasso. jeg har sendt alt retur, jeg har ikke åbnet nogen af deres forsendelser, og til alle gør det og tag det med på posthuset og sige i ikke vil modtag det, posten sender det tilbage, uden at i skal betale, jeg regner med at supershopping må betale. Nu skal jeg igange med inkassofirmaet Alektum. et er sikkert jeg betaler ikke.

Olle

Fra Århus
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:08

Hej Simon,

Du har allerede fået mange svar, men jeg vil også lige give dig min støtte.
Tag dig ikke af Supershopping.dk, det er plattenslageri og de lever ganske enkelt af, at deres kunder bestiller en eller anden billig testpakke hvorefter de automatisk er tilmeldt et løbende abb.

Når der ikke betales starter processen med rykkere og incasso.
Vi har ligeledes været igennem møllen.

Du nægter skriftligt da det også er helt reelt (antager jeg) og det samme gør du skriftligt overfor incasso firmaet.
Der sker ikke mere derfra, de har ingen sag - de lever af folks frygt for incasso.

Støt evt. op omkring Facebook gruppen her:

http://www.facebook.com/pages/Supershoppingdk-svindel-humbuk/156827554353552#!/

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)