Angående markedsføring: Jeg er på linje med Christian - I skal have Point Of Sale-materiale ud i butikkerne. Jeg ville ud over de tidligere foreslag tage fat i kontorforsyningerne - for eksempel Zap-In, Plus Office, Mogens Daarbak og lignende. De to første har kontorforsyninger i en del større byer mens Mogens Daarbak har konsulenter, der kører ud til virksomhederne. Det vil være perfekt for dem at demonstrere det for kunden på stedet. Jeg ville desuden kombinere det med en direct mail-kampagne. Udfordringen ved det består i kun at udsende til de virksomheder, der har printere, der kan klare formatet. Kampagnen skal bygges op omkring det smarte i konceptet "Print til dit behov" - sørg for at individualisere budskab og grafik til hver enkelt branche, som I udsender direct mails til.
Tak for de mange kundepotientialer, nogle af ideerne har vi allerede fat på og resten vil vi arbejde videre med. Vi har her til aften tilrettet hjemmesiden udfra de forskellige forslag. Vi følger spændt med og modtager gerne flere idéer og forslag.
Mht. patentet - vi har helt styr på patentet og har haft rådgivning fra Teknologisk Institut v/Rasmus Offersen, PVS samt Væksthus Danmark.
Produktet er beskyttet med dansk ansøgningsnr. PA/DK2008/00169 som er videreført til WIPO med patentnr. PCT/IB2009(005493, som er designeret for det størst mulige antal lande, hvorfor der er mulighed for verdenspatent.
Lav aftaler med bog og ide - folk kan købe papiret der. Hvis kunden ikke har en kopimaskine/printer der hjemme der kan udskrive det format. så har i selvf. os indgået en aftale med bog og ide at kunden kan printe/udskrive på deres maskine nede i forretningen. Det skal der selvf. os være en lille reklame om dette, henne ved hylden hvor jeres produkt er stillet op.