Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patenterbar projektomslag

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, jeg tror, at jeg er ved at fange den -måske....

Det I sælger er et "overstørrelse" visitkortkarton.

Så i stedet for bare at "hjemmeprinte" sine visitkort kan man nu "hjemmeprinte" sine egne omslag.

Hvis det er tilfældet, kan jeg se, at det ikke er noget folk leder efter på Nettet - ikke ret meget, i hvert tilfælde.

Derfor vil jeg anbefale jer at gå i detailledet - I kunne starte med f.eks. fotokæden Click, Men også Coop, Dansk Supermarked kunne være interessant:

Så hvis jeg så dem som ugens tilbud nede i Netto vil jeg sikkert lige lægge een eller to i indkøbsvognen når nu jeg var der.

Men jeg kunne aldrig selv drømme om at lede efter sådan noget på Nettet.

Måske om 5 år når jeg er klar over, at det eksisterer via detailledet.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:32

Hej Christian. Ja du har helt forstået hvad produktet går ud på. Og tak for dine forslag til markedsføring.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:39

Ahaaa Så fangede jeg den også :-)

Men det virker nu lidt dyrt, skal jo også betale for blæk osv - men super ide hvis man lige skal bruge 25.

Det vil hjælpe din sag, hvis du også kunne linke til jeres patent ansøgning når i nu skriver at i har en sådanne. Det må da være et konge argument og viser at i tager det seriøst. Alle ansøgninger om patent er offentlige men jeg kan ikke lige finde jeres. Jeg ved positiv at dem som er i mit netværk vil syntes det er spændende hvis der var en patent ansøgningen og hvorfor så ikke linke dirkete til det så undgår du også at folk stiller sig det spørgsmål om i pynter jer med lånte fjer og det giver hurtigt bagslag :-)

Send et link og jeg sender det meget gerne videre så skal de nok kontakte dig hvis det er interessant.

Ellers held og lykke med projektet.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:58

Ny overskrift til hjemmesiden og overskrift på blanketterne i butikkerne:

Fremstil selv Omslag med Tryk

Print selv professionelle omslag på din egen printer og brug vores skabeloner til at komme hurtigt i gang

Du kan lige nu fremstille dine egne omslag til din næste konference eller produktpræsentation. Omslagene... .osv..... .osv. ...

Mvh,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33

Forresten så tror jeg altså man kalder den slags mappe for en "konferencemappe".  Eller måske bare "Omslag" 

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 20:49

Endnu engang tak for indlæg og svar.

Til Søren  Jeg kan desværre ikke sende et link til patentansøgningen, en patentansøgning bliver ifølge lovgivningen i gjort offentlig tilgængelig 18 måneder efter prioritetsdatoen. Vores prioritetsdato er den 6. februar 2008, og patenter bliver derfor først offentlig tilgængelig i august 2009. Men du er meget velkomen til at sende linket til hjemmesiden www.projektomslaget.dk til dine kontakter.

Til Welljus, Du har ret nogen kalder den slags mapper konferencemappe. Der er også flere andre betegnelser.

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 21:10

Tak  til Christian for forslaget til hjemmesiden, den er nu rettet. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er nok den bedste idé jeg har set på Amino længe - det patent ville jeg gerne have haft :)

Der holder masser af konferencer/kongresser/symposier, hvor oplaget er under 25 styk og derfor ikke kan betale sig at trykke det. Jeg kunne godt forestille mig at sekretærenes opgaver op til en mini konference som dem, der holdes en del af på universiteterne, fremover også omfatter udprint at ProjektOmslag.

Svagheden er, at det kræver en A3-printer, men det har vel selv de mindre kontore i dag. Hvis du kunne få den proppet i en A4-printer, ville det dog øge anvendelsesmulighederne.

... men hjemmesiden - den skal I altså have gjort noget ved. Kig lidt rundt på de forskellige Web2.0 hjemmesider og hvordan de præsentere anvendelsen af deres hjemmeside ved hjælp af 1-2-3-illustrationer som du også forsøger i toppen.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:55

Selv tak Wink

Held og lykke med projektet.

Mvh,

Christian

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:02

Ohhh så er det jo derfor...

Held og lykke med jeres patent og salget. Jeg har sendt dit link videre :-)

Glæder mig til at modtage materiale fra vores leverandøer leveret i dit omslag :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)