Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kritik til min HP

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Skal vi ud at spille mini-golf - så må banerne godt være lidt skæve og alt det andet nostalgi, der hører med. Siden passer helt fint til det, jeg forbinder med en hyggedag med ungerne.

Ah de er ikke skæve hos os ;) det jo det. Vi vil gerne have at man ser det som en professionel minigolfbane, da der bliver lagt kræfterne i at holde den ved lige. Men ser din pointe, selvom jeg ikke syntes vi skal skælde os ud som gamle skæve minigolfbaner, når vi har en masse andet at byde på!

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 16:58

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

Ah de er ikke skæve hos os ;) det jo det. Vi vil gerne have at man ser det som en professionel minigolfbane, da der bliver lagt kræfterne i at holde den ved lige. Men ser din pointe, selvom jeg ikke syntes vi skal skælde os ud som gamle skæve minigolfbaner, når vi har en masse andet at byde på!

Det var nok også lidt overdrevet - det med de skæve baner.

Men vores hverdag er fyldt op med profesionelle hjemmesider, sund mad ......... osv osv.

Da jeg så pludselig kom ind på din - som andre har kaldt - 90'er web-site - fik jeg helt lyst til en bakke pommes frites med remoulade, et par lange stænger lakridser og en rød sodavand  - og til dessert en gammeldags isvaffel med syltetøj og flødebolle.

Og i bund og grund er det vel det vi skal købe hos dig.Stick out tongue

Når jeg kunne få de associationer frem ved at kigge på din side, så synes jeg du har ramt rigtigt Big Smile

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 17:12

Espresso:

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

Det var nok også lidt overdrevet - det med de skæve baner.

Men vores hverdag er fyldt op med profesionelle hjemmesider, sund mad ......... osv osv.

Da jeg så pludselig kom ind på din - som andre har kaldt - 90'er web-site - fik jeg helt lyst til en bakke pommes frites med remoulade, et par lange stænger lakridser og en rød sodavand  - og til dessert en gammeldags isvaffel med syltetøj og flødebolle.

Og i bund og grund er det vel det vi skal købe hos dig.Stick out tongue

Når jeg kunne få de associationer frem ved at kigge på din side, så synes jeg du har ramt rigtigt Big Smile

haha, jamen nu bliver jeg helt i tvivl ;)

Og til dem der tror jeg har lavet siden, er det forkert :) men jeg vil selv til at betale mig ud af en ebdre løsning, ellers måske lære det selv.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)