Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærklige Placeringer på google

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har webshoppen  www.keramikladen.dk   , har forsøgt med søgeoptimering med linkbuilding på ordet keramik.      Jeg ligger på side 4 som 2 eller 3 sidst,   indimellem smider google så  os op på side 1  placering 1 til 3,  så går der en time eller 2,  og så er vi igen på samme placering på side 4.

Dette skete igår og idag, og er også sket flere gange før.

Min fornemmelse er  at  vi har søgeoptimeret nok på ordet keramik, men at google  ikke har tiltro til vores side.

Et andet søgeord krus  har vi fin succes og er placeret på midten af side 1. 

Er der nogle der har gode råd.

Med venlig hilsen

Per Kristensen

KeramikLaden

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:25

Hej Per

Hvis du søger fra forskellige computere, kan de forskellige resultater muligvis skyldes at du er/ikke er logget på din google konto i de forskellige søgninger.

Det lyder meget besynderligt at du flytter dig frem og tilbage med timers mellemrum.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:03

Hej

Tak for svarende

Her i formiddags skiftede placeringen på søgeordet keramik til side 1 nr. 3 igen, det har endnu ikke skiftet tilbage.

Så jeg håber det bedste,   jeg har end mistanke om at jeg bliver sat i karentæne igen og bliver flyttet til side 4.

Jeg har prøvet på flere computeterer og de viser nogenlunde det samme.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:15

Det er ganske normalt at sider hopper og danser frem og tilbage med jævne mellemrum. Også med blot få timers mellemrum. Lige pt. ligger du også på 38. pladsen hos mig. Det lyder dog som en positiv udvikling der er på vej, så fortsæt endelig det gode arbejde. Yes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)