Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Badevægt i København

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg fandt mig en vægt der kunne gå op til 180kg hos Imerco ude i Fields .... og jo hvis nogen er friske på at tage initiativ til at starte en slankeklub så er jeg da frisk :) Kunne være sweet nok at have nogen og dele erfaringer, fif, steder at købe vægte o.l. med :)

Jep, og håber også du forstod det ikke var fordi jeg ville prakke dig noget på... men jeg anede faktisk ikke før jeg gravede lidt dybere vi kunne skaffe en som kunne måle mere end normalen.

hvilken vægt fik du købt, for når de er så svære at opdrive må der næsten være et latent marked.

Vedr klub er jeg frisk, bare det ikke indebære strikke opskrifter o.l. du kunne jo fikse en gruppe :-)

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:41

Martin René Mortensen:

hvilken vægt fik du købt, for når de er så svære at opdrive må der næsten være et latent marked.

En "Babylis Paris" med indbygget fedtmåler og op til 180kg, den kostede omkring 700kr.

Martin René Mortensen:

Vedr klub er jeg frisk, bare det ikke indebære strikke opskrifter o.l. du kunne jo fikse en gruppe :-)

Why is it always me? :)

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 23:48

Ok Big Smile den kan jeg ikke skaffe, så jeg må nøjes med OBH.

Og det er altid dig fordi jeg ikke kan HTML dot net kinesisk, selv om denne undskyldning nok ikke kan bruges til at oprette en gruppe

Men utrolig hvad man skiver i en iværksætter debat men nu kommer det altså Wink

Er selv i gang i et kommunalt projekt om at få borgerne til at tabe sig, det hedder ”små skridt til vægttab som holder” basalt handler det om at lave små ændringer i hverdagen som samlet set ikke har nogen eller kun lille ”omkostning” for ens liv/vaner.

Vi fik en lille gratis bog jeg tror du kan komme langt med at se igennem, ved ikke om sundhedsstyrelsen kan sende en til dig eller din læge kan skaffe den. (den hedder små skridt til vægttab der holder ISBN 978-87-91321-99-3)

12 eksempler på hvad små ændringer i den daglige mad ca. svare til i vægttab over 12 mdr.

Opbagt sovs hverdag -> jævnet sovs = 3,8 kg

Smør på 2 skiver rugbrød om dagen -> intet fedtstof = 6,4 kg

2 skiver 45+ Ost hver dag -> 2 skiver 20+ ost = 1,8 kg

1 spandauer hver dag -> 1 banan = 7,4 kg

2 caffe latte med sødmælk hver dag -> 2 caffe latte med minimælk = 3,6 kg

50g lakrids konfekt hver aften -> 1 æble = 5,6 kg

2 glas vin 3 gange om ugen -> 1 glas vin og 1 glas vand 3 gange om ugen = 1,4 kg

½ liter sodavand med sukker hver dag  -> ½ liter ligt sodavand hver dag = 7,3 kg

1 glas appelsinjuice hver dag -> 1 appelsin =1,3 kg

100 g kogt pasta til aftensmaden 3 gange ugentligt -> 100 g råkostsalat i stedet for = 1,6 kg

100 g lyst brød til aftensmaden hver dag -> 100 g grønsager ekstra = 8,5 kg

40 g fed leverpostej i madpakken hver dag -> 40 g mager leverpostej = 1,2 kg

Jeg har tabt 8 kg på 6 mdr. uden at anstrenge mig, og jeg har absolut IKKE været fanatisk!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:59

Jeg har oprettet en gruppe på facebook ved navn "Gruppen for kommende normal-vægtige iværksættere!" ... i bedste iværksætterånd gælder det om at forestille sig at målet allerede er nået :) Hvis i er friske så join gruppen, så taber vi os, og motiverer hinanden sammen :)

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 00:13

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg har oprettet en gruppe på facebook ved navn "Gruppen for kommende normal-vægtige iværksættere!" ... i bedste iværksætterånd gælder det om at forestille sig at målet allerede er nået :) Hvis i er friske så join gruppen, så taber vi os, og motiverer hinanden sammen :)

Super! Så er det spændende om vi er flere :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:15

Jeg har lige announced det på twitter også (brugernavn mikjaer) men har ikke så mange followers, så hvis nogen af jer har lyst må i meget gerne retwitte :)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 09:32

Hej!.

Flot at du vil i gang med at tabe dig.

Nu har jeg i efterhånden 20 år kommet i et fitness-center og har set mange mennesker komme og gå.

Mange overvægtige bryder sig ikke om at motionere blandt de "normal-vægtige" mennesker, men glem alt om det. Min største respekt ligger netop hos dem, der valgt at tage det store skridt at bringe sin overvægt ned. Vi , der ikke slåsser med vægten, står jo bare "og fiser husleje af" Smile

Mht. til det at blive vejet på vægten, så lad være med at veje dig for ofte, det kan give dig negative oplevelser, for din vægt VIL svinge lidt op og ned. Jeg motionerer med en tidligere overvægtig hjertepatient. Et år efter, at han startede med at motionere, er  han næsten helt fri for at bruge medicin Yes

Held og lykke med din beslutning.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 09:39
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 16:43

Hej

Jeg synes i skulle tage en kig på Naturligslankekur.dk

Det er Henrik Bruhn

En skide flink mand som selv har prøvet det på egen krop jeg kan klart anbefalde at i tager i kig på det

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:07

Godt Initiativ :-)

Hvis I kommer til at mangle noget udstyr siger I bare til :-) Vi har det meste.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)