Ja det er flot, i har optimeret hypose-udvikling.dk til "Hypnose og udvikling" - mit gæt er at der nok ikke er verdens hårdeste konkurrence på lige netop den søgefrase. Derudover har den placering intet med hypnoseogudvikling.dk eller hypnoseudvikling.dk at gøre, i så fald havde det være DET domæne der havde ranket på søgefrasen. Jeg siger ikke at de ekstra domæner har dårlig effekt - jeg siger bare at domænerne ikke har nogen effekt overhovedet. Du kan jo prøve at søge på "link:hypnoseogudvikling.dk" og se hvor meget du får for dine domæner. |
kekro:Ja præcis! - men virkningen er den samme, Det er blot dit hoveddomæne der tager æren for det!!!! - og det er vel kun en fordel ?
Se eksempelvis vores kunde
Hypnose-udvikling.dkSom også har:
Hypnoseogvikling.dk
Hypnoseudvikling.dksøg så på google efter 'hypnose og udvikling'
Det har vi gjort, simpelt ved en URL forward og nogle seriøse metatags.
Ydermere kan du i en URL-forward selv bestemme om den skal sende videre i en frame eller ej!
Med andre ord, om den skal sende videre til hoveddomænet i browseren, eller om den skal vise 'pege-domænet' i browseren, også tager den heller ikke æren for det hvis du kører i frames.
I hypnose eksemplet har vi lavet URL-forwarden uden frames og derfor tager hoveddomænet æren for det.
Men som søgeord på google - er effekten den samme.
Okay må indrømme at jeg er lidt i tvivl nu... hehe
Men det jeg synes at du siger, det er at "Hypnoseogvikling.dk" har en positiv effekt på SEO af "Hypnose-udvikling.dk" pga. den url-forward? Det er nemlig lidt i modsætning til min forståelse ude fra det gweb skriver. Eller er jeg helt lost ? :P