Hej alle. Jeg er rigtig glad for at have fundet Aminos debatforum. Jeg har på kort tid fået mange gode råd, en masse viden, meget inspiration og ikke mindst rigtig meget god underholdning. Problemet er bare, at det er det eneste her på siden, jeg kan finde ud af at bruge, derfor har jeg et par spørgsmål: Mange sites har en side med spørgsmål om brugen af sitet. Findes det her? Hvis det er tilfældet behøver jeg kun dette svar ;-) I modsat fald har jeg lige et par spørgsmål mere: Når jeg skriver et indlæg, kan jeg se, at der er forskellige emner (café, bogholderi osv.) Hvis jeg kun vil læse om f.eks bogholderi, hvordan finder jeg så lige netop dét debatforum? Jeg har ved start meldt mig ind i et par grupper, men hvordan bruger jeg de grupper? Kan man skrive i et bestemt forum eller hvad? Ideen med et netværk er rigtig god og det kunne jeg godt tænke mig at bruge, men hvordan? Kan man skrive til alle i netværket på én gang eller hvordan gør jeg brug af mit netværk? Hvad er Amino support og hvad, kan man bruge dem til? Hvordan skriver man til dem? Hvordan opretter man en blog? Har du andre gode råd til brug af siden her, vil jeg gerne høre det også :-) Mange hilsner Miriam
|
Miriam Frank:Når jeg skriver et indlæg, kan jeg se, at der er forskellige emner (café, bogholderi osv.) Hvis jeg kun vil læse om f.eks bogholderi, hvordan finder jeg så lige netop dét debatforum?
Ups! Står aller øverst