Hej Aminoer. Jeg sår og skal bruge et blog system, som skal fungere som nyhedssite. Siden skal fungere som en nydhedsside for min webshop. Min første tanke er at jeg har en 4 forskellige bloggere der hver isæt får deres underside eks www.jegelskermode.dk/Camilla Her kan Camilla så blogge løs om alt det hun har lyst til. Hver af mine bloggere skal have eget login til ders blog del. Deres blog skal indeholde de almene ting som en blog nu engang gør. - her har jeg nok brug for lidt teknisk hjælp, da jeg er ret grøn i blog verdenen. Mine 4 forskellige bloggeres indlæg skal så samles på forsiden af www.jegelskermode.dk som et komplet blog nyhedssite. Her kan man så klikke sig ind under hver nyhed eller videre ind under hver blogger og kun se indlæg fra den pågældende blogger. En bruger skal kunne kommentere på de forskellige indlæg. På vil jeg gerne have en mere community baseret løsning, sådan at alle mine brugere selv kan komme til at fungere som bloggere. Og min forside så virker som samlet blog og promovering af alle disse blog. (lidt ligesom STYLEBLOG.dk de gør det) Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal køre det som en www.byflou.dk blog. altså med layout fra min webshop og de generalle menupunkter.(som nedenstående), eller om det skal køres helt seperat og kun med "skjulte" henvisninger til min shop. Jeg er meget åben overfor flere ideer og tiltag i forbindelse med Jegelskermode.dk Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Venligst Simon Falentin Olesen www.byflou.dk Simon@byflou.com +45 21 40 00 42
|
Hej Simon,
Kan ikke få lov til at sende dig en mail. Men hvis du er interesseret vil vi gerne komme med et uforpligtende tilbud på sagen..
Du kan skrive til krii08@hotmail.com
Mvh Kristoffer