Har i forvejen hjemmeside på adressen www.raad-mal.dk kunne tænke mig denne lavet om, ny leverandør/samarbejdspartner til fremstilling af ny hjemmeside med tilhørende webshop. Branchen er malerarbejde og salg af maling
Nogle af jer herinde der kender nogle sober folk indenfor den branche ?
Har i forvejen hjemmeside på adressen www.raad-mal.dk kunne tænke mig denne lavet om, ny leverandør/samarbejdspartner til fremstilling af ny hjemmeside med tilhørende webshop. Branchen er malerarbejde og salg af maling
Nogle af jer herinde der kender nogle sober folk indenfor den branche ?
Mig sagde hunden
Vi leverer webshop løsninger til en fast lav pris. Det er inkl. unikt design samt hosting og betalingsgateway (modtag betalingskort) i et år. Køreklar shop til 9.995,-
Først vil jeg lige sige, jeg vil ikke sælge dig noget.
Jeg vil bare gerne give dig min anbefaling, for det er det som jeg mener der er mest værd. Inden få dage, vil denne tråd være proppet med tusindvis af forskellige firmaer, der vil sælge dig den bedste webshop løsning.
Min anbefaling går klart til Henrik Petersen, fra Dansk Web Innovation. Han hjalp mig, og selvom jeg var supoer besværlig, så fik jeg præcis det jeg ville. Jeg har prøvet andre løsninger, hvor jeg til sidst stod med en dyr løsning, som jeg i sidste ende ikke var tilfreds med. Det sker ikke her.
Held og lykke med det, jeg glæder mig til at se din nye webshop!
Jeg vil heller ikke sælge dig noget, men komme med gode råd (det er derfor jeg er her :))
Sørg for at få lavet en liste over dine krav til hjemmeside og webshop. Skriv om den med DINE ord. Det kan du så sende ud til dem du får anbefalet og se hvad de siger til det.
Du skal vel også have lavet et design (med mindre du er glad for det du har)? Så det skal du også have i tankerene.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Vi kan sagtens hjælpe dig, og du skal være velkommen til at kontakte vores referencer på http://www.emaze.dk/Wauw.asp . Som du allerede kan se, så vil du få tilbud i alle prisklasser. Forskellen er bare, at vi arbejder til dagligt med markedsføring af mange forskellige virksomheder, og ved hvad der virker, og hvad der ikke virker. Så hvis du vil have en ny side med tilhørende webshop, der passer til din målgruppe, og som giver dig indtjening, så er du velkommen til at kontakte mig. Så kan vi tage et møde, hvor vi kan få afstemt, hvordan siden og webshoppen skal ende ud.
Jeg vil gerne gøre opmærksom på os selv. Du kan se vores referencer HER. Jeg vil meget gerne komme med et tilbud til dig, hvis du gider at sende mig en mail på frederik(snabel-a)purplecow.dk.