Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GPS Tracker virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt ny her men har gået rundt med ider i hoved siden jeg var lille :)
Mig og min kolega har fået en ide om at lave en lille firma som sælger/vejleder/installerer gps tracker.
det drejer sig om den her lille sag her http://kinapriser.dk/open1/openosc/openosc/gps-tracker-p-130.html
men vi har undersøgt marked og kan findes til meget billigere pænge.
Vi har tænkt os at starte stille og roligt og hvis det viser sig at være noget med pænge i så lægger vi det hele i.
vi havde tænkt os at sælge produktet via nettet eller opstille en stand i bilka fx og sælge derfra..
Tilbudet vil være ca pris 1500-2000 med installering og vejleding omkring tracker
Men problemet er bare at der skal sim kort i hvordan kunne man finde ud af det for vi kan ik sige til kunden at hun også skal oprette en abonnement hos fx telia for at tracker kan sende kordinater.
så der har vi et lille problem men håber at få den løst.
Ved godt der er en del af de firker og dog.
Men syns i det lyder som en god ide eller r den helt hen i vejret ??
Og hvad skal man tænker på når man laver sådan noget her ??

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:11

PS ved der mange stavefejl men håber i kan læse det ;)

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 18:00

Tja, hvis det kan gøres billigere så er der måske en forretning i det.

Men at stille en stand op ved Bilka kan jeg slet ikke se fordelen ved, folk gider sgu ik købe af folk der står der.. Men i skal måske prøve at lave et koncept med sikkerhed til folks ting, hvor den her GPS tacker ville være hovedprodukt..

Måske man kan finde flere smarte ting som kan tracke eller sikre ens genstande. Hvis i bare har en hjemmeside, med et produkt på, så tror jeg ikke folk ser den som særlig troværdig og tror heller ikke meget salg vil femkomme..

Altid en ny ide!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)