Jeg synes det er helt fint med reklamer på Amino. TDC reklamen generer mig heller ikke mere end jeg nok skal overleve det. Men jeg kan more mig over, at TDC lancerer en så inkompetent reklame, hvor der opleves fejl hos stort set alle brugere.
Jeg sidder heller ikke der hvor TDC tror jeg sidder, og det virker meget uprofessionelt på mig at de ikke kan finde ud af det.
Men måske arbejder TDC så hårdt på at finde ud af hvorfor jeg så ofte bliver smidt af min mobiltelefon midt i en samtale, at de ikke har tid til at ordne denne nye fejl, som er opstået hos dem?
alternativt læse Amino lidt mere via mobilen, hvor den slags drop-down effekter ikke rigtigt fungerer
Jeg ved ikke om jeg er heldig eller uheldig . På min nokia n95 virker reklamen desværre fint så telefonen er skrinlagt til aminolæsning indtil reklamen er væk.
Det svarer til at stille sig op på torvet i Køge med en megafon og råbe, at man ikke har styr på noget.
Deres nøjagtighed i geografisk placering minder mig om den gode sanger Johnny Madsen på sidste års Skanderborg Festival.
Søndag tidligt på eftermiddagen, efter han har kørt en udemærket koncert af, råber til de mere end 20.000 mennesker:
HA' EN GOD LØRDAG AFTEN!
Måske TDC og Johnny Madsen skulle lave et reklame stunt?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
JUBIIII - Nu får jeg ikke længere TDC annoncen! Kun i bunden, og der er den knap som innovasiv!
YES, TAK !
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nå, det varede ikke længe. Nu har jeg den både som topbanner og bundbanner..
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Uintelligent markedsføring hele vejen igennem, der næsten kunne få mig til at overveje at skifte væk fra dem som udbyder.
Dét, at størstedelen af TDC blev opkøbt af en række ultrakapitalistiske kapitalfonde, som kun er ude på at dræne koncernen for flest mulige penge for derefter at sælge de sørgelige rester fra, fik dig ikke til at overveje et udbyderskifte, men en ringe programmeret bannerannonce får dig til at råbe vagt i gevær?
Ovenstående var egentlig ikke et spørgsmål. Snarere et udtryk for en (knap så stille) undren, så se bare bort fra spørgsmålstegnet.