Uden at spilde din tid yderligere her, kan jeg sige så meget at den (naturligvis) findes i både en gratis light version (på 380 sider!) og en fuld version (på 1.397 sider!).
Selvom den er Danmarks billigste per side, kan den nok stadig ikke konkurere med diverse paper-back-page-turners på den front...
Alligevel skulle man måske overveje at læse noget mere fagligt denne sommer. ;-)
Jeg har læst indholdfortegnelsen samt et par kapitler (selv om de jeg helst ville have læst, selvfølgelig ligger i den betalte version...), og jeg syntes ddu er sluppet rigtig hældigt fra det. At dømme ud fra indholdsfortegnelsen, afdækker du jo stort set alt hvad der er værd at komme ind på, og det sker i et let forståeligt sprog, krydret tilpas med humor og kant, så man ikke går i stå efter 5 sider... (Et held, når der nu er 1397 af slagsen!!)
Men tillykke med udgivelsen! Jeg kan kun forestille mig at det bliver et hit!
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Glæder mig til at læse den! Har købt den, men download virker ikke hos mig...
Den åbner bare downloadfile.htm med den der kode i et nyt vindue... Har testet 3 browsers nu...
Har samme problem. Har prøvet i FF, IE og Chrome, men samme resultat. Mon ikke fejlen bliver fikset indenfor overskuelig fremtid, så vi kan få lov at downloade e-murstenen?
Den åbner bare downloadfile.htm med den der kode i et nyt vindue... Har testet 3 browsers nu...
What can a boy do? Nogle tips?
Jeg har også købt den fulde udgave. Suveræn E-bog, som jeg er igang med at læse fra start til slut
Der var vist nogle downloadproblemer på serversiden. Jeg oplevede det samme. Det er dog blevet løst. Det kan være at Mikkel er rar at sparke til serveren endnu en gang, så du kan få din bog
Den er ventetiden værd. TAK, Mikkel
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Har samme problem. Har prøvet i FF, IE og Chrome, men samme resultat. Mon ikke fejlen bliver fikset indenfor overskuelig fremtid, så vi kan få lov at downloade e-murstenen?
Jeg krydser fingre.. Håber ik han er stukket af med vores penge til det nærmeste land uden udvekslingsaftale...
Mon ikke det virker i morgen, når nogle kloge mennesker har kigget på teknikken :p
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Så kører serveren igen - og download virker uden problemer. Den kørte ellers lige så godt .. Men, den har satme også haft travlt i dag - måske synes den bare den fortjente en pause. Men nej! Det gør den ikke - ikke hos mig! :)