Så måtte jeg lige på amino igen i dag - men opdagede til min rædsel at reklamebanneret nu bliver større når man kører henover det. Der skal vist hele tiden findes nye metoder som skal fange folks opmærksomhed. Og det virker.... jeg er helt og holdent klar over at det er TDC som reklamerer lige nu - de har printet sig fast. Desværre gør den type banner ikke at jeg bedre kan li dem....
Nå, men nu må jeg så tage en omvej når jeg skal fra top til bund - sniger musen ud til siden og forsigtigt op af - i håb om at jeg ikke bliver opdaget.... pyhhh - jeg når toppen uden at ramme.... klikker... og sniger mig igen ud mod siden og ned igen.... det gik denne gang
Tager gerne omvejen - dog lettere irritabel - men vil jo gerne følge med på amino
Det er simpelthen den mest irretterende reklame! Tilgengæld har de fået rigtig mange klik fra mig idag, hvilket hver gang er resulteret i at jeg har klikket mig væk fra siden.
Desuden mener den også jeg er i Hillerød, hvilket jeg ikke er sidder 20 kilometer vest på i Frederikssund..