Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En omvej i fare for at blive opdaget...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så måtte jeg lige på amino igen i dag - men opdagede til min rædsel at reklamebanneret nu bliver større når man kører henover det. Der skal vist hele tiden findes nye metoder som skal fange folks opmærksomhed. Og det virker.... jeg er helt og holdent klar over at det er TDC som reklamerer lige nu - de har printet sig fast. Desværre gør den type banner ikke at jeg bedre kan li dem....

Nå, men nu må jeg så tage en omvej når jeg skal fra top til bund - sniger musen ud til siden og forsigtigt op af - i håb om at jeg ikke bliver opdaget.... pyhhh - jeg når toppen uden at ramme.... klikker... og sniger mig igen ud mod siden og ned igen.... det gik denne gang Big Smile

Tager gerne omvejen - dog lettere irritabel - men vil jo gerne følge med på amino Wink

Rigtig god onsdag!

Mange hilsener Helle

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:39

Hej Helle

Enig!

Men jeg får da trænet mine 'museføringsevner' :-D

De bedste kaffe hilsner

Søren

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:40

Jeg opgav at F5 i håb om der kommer en anden annoncefrem... efter 35 forsøg opgav jeg... bleh...

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:47

OK Så mistede jeg tålmodigheden - Måske har jeg drukket for meget kaffe - nej det tror jeg ikke :-)

Sidder her med min lille skærm og det er umuligt med den møj reklame - Martin der må være grænser :-D

Nu logger jeg af og er tilbage når TDC har fået klik nok Big Smile

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:59

Bautik:

Jeg opgav at F5 i håb om der kommer en anden annoncefrem... efter 35 forsøg opgav jeg... bleh...

Gjorde det samme, dog knap så mange gange ;D

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 18:22

Fashion-Seller:

Bautik:

Gjorde det samme, dog knap så mange gange ;D

:D

En ting der også irrertere mig er at de siger jeg er i Sorø.. jeg er i Odense.. Ja helt sikkert jeg vælger TDC! ;)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 18:26

Hej,

Det er simpelthen den mest irretterende reklame! Tilgengæld har de fået rigtig mange klik fra mig idag, hvilket hver gang er resulteret i at jeg har klikket mig væk fra siden.

Desuden mener den også jeg er i Hillerød, hvilket jeg ikke er sidder 20 kilometer vest på i Frederikssund..

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:41

Grunden til at den placere jer et andet sted end i er, er fordi den læser hvilken "terminal" i er tættest på.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 18:43

Jeg er i kastrup nu? der er stadigvæk langt fra Odense til Sorø og nu kastrup.. glæder mig til frederikshavn :D

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:00

Enig den er godt nok rigtig træls!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)