Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til dig som er/vil starte selv, men mangler den økonomiske sikkerhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kommende succesrige iværksætter.

Hvis du står og vil i gang eller er i gang, men ikke har opbygget din forretning endnu, så har jeg et produkt som du kan sælge, det kan sælges til alle typer virksomheder, det er under patent og samtidig en verdensnyhed vi selv har udviklet, og det har stort potentiale, det optimale for mig ville selvfølgelig være at få nogle sælgere på fuld tid, men jeg kender selv situationen når man starter op, og jeg ved hvor rart det er at have noget sikkert at lave bare et par dage om ugen eller noget i den retning.

så hvis du er en af dem der står i den situation og er interesseret, så send et svar

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:24
Kan du løfte sløret en smule for, hvilken type produkt, der er tale om?

mvh Hans

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:35
Hej.

Det lyder jo meget interessant, men det kunne være rart at få bare en antydning af, hvilket produkt vi taler om, inden vi allesammen opsiger vores rigtige job :-)

Men hvis du ikke har mod på at fortælle det i det åbne, så er du velkommen til at smide mig en privat besked, også har du en stabil sælger i Odense/Fyn

Tilmeldt 14. Aug 06
Skrevet kl. 10:22
Hej

Det drejer sig om verdens første 100% giftfri Drikkedunk (patenteret) som er udløbsikker og kan tåle opvaskemaskine, dunkene leveres med logo/navne tryk på for de kunder som vil have en dunk ud over det sædvanlige, firmaerne bruger dem som personaledunke, reklame og sponsor dunke, og nogle sælger dem i deres vare sortiment.

Planen er at du kan sælge dunkene til virksomhederne med virksomhedernes tryk på, de kan sælges til alle typer virksomheder, da rigtig mange kan se ideen med disse dunke.  

Absolut skadestoffri!

Udløbsikker, Lugt og smagsneutral, Egnet til væske fra 0-80¤ c.

Tåler Opvaskemaskine, Levnedsmiddelægte farvetryk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:48
Der skal godt nok sælges mange drikke dunke for at man kan leve af det.

Tror måske ikke du finder nogen herinde som vil være din sælger, da folk herinde nok har lidt større ambitioner.

Men held og lykke med det.

Tilmeldt 14. Aug 06
Skrevet kl. 19:40
Hej Magle

Tak for din bekymring, men med oplæg jeg har vedr. projektet er jeg sikker på at finde nogle gode sælgere, men det er jo også bare et tilbud, og jeg ved at der ikke er mange iværksættere der tjener 700-800t det første år.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)