Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til prohost / f.eks. Scannet.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg er pt. ikke tilfreds med min nuværende hosting - som har mange nedetider, langsomme svartider m.v., men fremstår som en større seriøs host i DK.

Jeg har haft kikket på Scannet, som virker til at have rigtig hurtige svartider som jeg efterspørger.

Så er der prisen på 350,- m. moms, jeg tænkte om der var et fornuftigt alternativ i stedet for dette?

Det skal ikke forstås således, at jeg ikke vil betale ovenstående - men mon der var et fornuftig alternativ?

På forhånd tak!

Mvh.

Anders

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 12:20

Scannet er en fin host - har flere af mine kunder der benytter sig af deres services. Men det kommer jo også an på hvad dine krav er?

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 12:33

Hej Jacob

tak for svaret.

Jeg søger et alterantiv, er overbevidst om at det fungerer godt hos Scannet. Måske en anden host, som benytter samme servere?

Det endelige valg kunne dog ske at falde på Scannet.

Krav:

1. Hurtig(st) svartid.

2. Fornuftige mængde mb, som min. 300

3. 24/7 support - man kan kontakte ved nedetider.... og få svar fra, helst pr. tlf.

Jeg skal have hostet en OSCommerce-shop.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:47

Hej Anders

Ovenstående er noget vi kan leverer, du skal være velkommen til at kontakte mig så vi kan få en snak om jeres behov. mmc@mc-solutions.dk el. 41 28 28 08 (vent lige en time med at ringe jeg er lige løbet tør for strøm).

Dbh

Mikkel

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:04

Hej Anders

Vi kan også tilbyde ovenstående til en fornuftig pris. Vores løsning kan tilpasses helt efter dine behov.

Hvis du er interesseret i at høre mere, evt. prøve en demo af vores webshop, så kan jeg kontaktes på sbj@newangle.dk

Med venlig hilsen / Best regards

Stefan Bech Jespersen
NewAngle Software
Marbækvej 6
6510 Gram

Tlf. 73 82 00 22
Mob. 21 95 64 01
Mail:
sbj@newangle.dk

www.newangle.dk
www.oscshop.dk
www.spillageret.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24

Jeg har heller ikke været tilfreds med mit hosting sted - og er pt ved at få flyttet mine domæner over til PowerHosting . De virker rigtig professionelle. Det er ligeledes dem der kører magentohotel.dk - der kan du se referencer og se hvor godt deres hosting kører. PowerHosting kører på servere magen til dem de bruges på magentohotel.dk - Så glæder mig rigtig meget til at komme der over :).

Har haft en god dialog med Dennis fra powerhosting - og de virker som et seriøs firma. Han fortalte at de har en oppe historik på 99,96 % ;)

Jeg har ligeledes læst godt om magentohotel.dk - i andre tråde :)!

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 15:58

Hej

Hvis du søger et sted hvor du kan finde udbydere kan du kikke på www.hostindex.dk. Her kan du finde forskellige udbydere og sammenligne dem.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:39

Jeg vil anbefale dig en Surftown Erhverv løsning. Få kunder per server, høj oppetid, masser af plads og mulighed for multi-domain hosting. 

Skulle du mod forventning ikke være tilfreds, så er der 30 dages fuld fortrydelsesret. Og er du endnu ikke overbevidst, så kan du også få en iPod touch med i købet! Beklager, hvis der gik lidt for meget salgstale i den ;-)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:13

A_HH:

Hej Jacob

tak for svaret.

Jeg søger et alterantiv, er overbevidst om at det fungerer godt hos Scannet. Måske en anden host, som benytter samme servere?

Det endelige valg kunne dog ske at falde på Scannet.

Krav:

1. Hurtig(st) svartid.

2. Fornuftige mængde mb, som min. 300

3. 24/7 support - man kan kontakte ved nedetider.... og få svar fra, helst pr. tlf.

Jeg skal have hostet en OSCommerce-shop.

Scannet har ikke 24/7 support. De har support fra 08.00-00.00 - hvilket som sådan er fint nok - men de gange jeg har oplevet problemer med deres oppetid, har som oftest været om natten - og der er ingen man kan få fat på, for at rapportere problemet. 
Til gengæld har de en flot oppetid nu - de havde nogle problemer i Marts, hvor de flyttede hele deres serverpark, med at holde lortet online (især om natten), men nu kører det igen - og jeg har personligt ikke oplevet nedetid siden, selvom Pingdom informerer mig om et minuts nedetid her og dér, fra tid til anden - men det er vitterligt i småtingsafdelingen. 

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 19:20

Hej alle

tak for svarene - jeg følger stadig tråden med stor interesse.

Holder mig i første omgang til de mere kendte udbydere - simpelthen for at være på den sikre side.

Hvordan dævlens kontakter jeg folk her på forum personligt / via PM - synes ikke lige den funktion er at finde?

Mvh.

Anders

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)