Har du din egen webserver, kan du også gøre det der. Håber det hjælper. |
Hej,
Tak for svar.
Det her lyder nok dumt, men jeg har behov for at vide, hvad en DNS udbyder er?
Har du din egen webserver, kan du også gøre det der. Håber det hjælper. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
En DNS udbyder er et sted, hvor du får peget dit domæne navn på en specifik IP-adresse (den for dit webhotel) Tjek evt. GratisDNS.dk. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tusinde tak for svar og din tålmodighed. Det vil jeg undersøge nærmere. SMil Rikke |
Bare i orden. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Det er nu kommet frem, at virksomheder med færre end 1000 fans også kan få deres egen korte Facebook-url fra den 28. juni:
|
... og lige et link hvor det er muligt at registrere sit varemærke og sikre det imod at andre får det som kort Url: http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=username_rights |
Nu driver jeg tre grupper på Facebook, den ene tæller 1.700 members (Free Spirits), den anden 1.800 (Frederikshavn) - og den sidste med 780+ (Corporate Social Responsibility) members (og netop startet en fjerde idag, [The MORE Project Fans & Contributors] som rammer flere tusinde members indenfor kort tid) - så reelt set er der lidt tudekiks over det at grupper under 1.000 members ikke kan få brugernavn - ihvertfald kan jeg så være så fræk at prikke til det at hvor VIGTIGT er det i grunden at have et brugernavn uanset gruppe størrelse - og hvor vigtigt er helt specifikt på grupper under 1.000 - det kan umuligt have særligt stor effekt - forretningsmæssigt set. Nu er brugernavne så selvfølgelig mere væsentligt i "Fan"-afdeling, fremfor selve "gruppe"-afdelingen... for holy early, helt ærligt, frit oversat, så er der jo en kæmpe procentdel som er medlem af grupper de aldrig besøger alligevel... eller på anden vis alligevel ikke deltager aktivt i de grupper de er, endsige tjekker op på updates....! Lasse Burholt |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Anil Dash fra Dashes.com, har skrevet et ret interessant/morsomt blogindlæg om Facebook usernames og hvordan branchen vil tage imod det.
|
Hej Alle Personligt synes jeg, det er helt rimeligt, at sider med under 1.000 fans i første omgang ikke bliver tilgodeset, når det kommer til brugernavne. Det er klart, at fansider der potentielt kan blive meget store, men som er meget nye, bliver en smule snydt, da det ikke er kvaliteten af siden den er gal med, men alene tidsperspektivet...men SÅ må man jo lære at være lidt mere first mover agtig Bortset fra disse situationer, er der med alt respekt MANGE meget useriøse sider med langt under 1.000 fans, og jeg synes bestemt det er rimeligt, at Facebook vælger at forfordele dem, som der er grund til at tro, har en vist interesse for brugerne. Faktisk synes jeg ikke 1.000 fans er ret meget. Når det er sagt, så er der meget stor forskel på hvilke typer af sider/grupper som det er let/svært at tiltrække brugere til. De grupper du henviser til Lasse, er meget meget taknemmelige i forhold til mange andre typer af sider!! Generet er det lettere at få folk til at tilknytte sig grupper/sider, hvor de støtter en god sag, bakker op om en holdning (som CSR, eller hvor man ved at tilmelde sig sender en vis signalværdi til omverden. For mange er det fx lidt blær at være med i en gruppe for Appel, men det nok ikke er særlig meget blær i at være medlem af en gruppe for Colgate. Når de fleste herinde bliver lidt lange i spyttet over , at de ikke bliver forfordelt med hensyn til brugernavn, er det sikkert fordi de gerne vil bruge brugernavnet erhvervsmæssigt, nemlig i forbindelse med deres fanside for deres virksomhed. Og netop når der er tale om sider som repræsenterer en virksomhed, det være sig en konsulent-virksomhed, web-design mv. så er det bare ikke lige så let at tiltrække brugere, som den type af grupper du har stiftet. -> Og det skriver jeg ikke fordi, jeg selv falder for kravet, og skal have en undskyldning for det, for jeg er så heldig, at jeg med en minimal indsats har ret mange fans. En pointe jeg dog synes du har helt ret i er, at det nok ikke betyder alverden om man får et brugernavn eller ej. Værdien i det tror jeg også kan være ret begrænset - på nær, hvis konkurrenten eller en eller anden båtnakke stæler ens virksomhedsnavn. Det vil sucke big time! Smil Rikke
|