Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have et Facebook brugernavn?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du din egen webserver, kan du også gøre det der.

På en Windows server med Internet Information Services (IIS), kan man sætte et website op til at pege på en specifik URL.

Det er sådan, mange laver en 301 redirect af forskellige domæner til at pege på samme website.

Håber det hjælper.
Ellers er du velkommen til at spørge igen. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:40

Hej,

Tak for svar.

Det her lyder nok dumt, men jeg har behov for at vide, hvad en DNS udbyder er?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selektiv:

Hej,

Tak for svar.

Det ehr lyder nok dumt, men jeg har behov for at vide, hvad en DNS udbyder er?

En DNS udbyder er et sted, hvor du får peget dit domæne navn på en specifik IP-adresse (den for dit webhotel)
Tjek evt. GratisDNS.dk.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusinde tak for svar og din tålmodighed.

Det vil jeg undersøge nærmere.

SMil

Rikke

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:02

Selektiv:

Tusinde tak for svar og din tålmodighed.
Det vil jeg undersøge nærmere.
SMil

Rikke

Bare i orden.
Spørg endelig igen, hvis du kommer på flere spørgsmål.
Så skal jeg gerne forsøge at svare  Smile

Find mig på LinkedIn

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:29
Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:33
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:10

Simon Willer:

Ja, det mærkeligt, at de har lavet reglerne omkring 1.000 medlemmer. Jeg går udfra, at det er for at kunne give url rettighederne til de "seriøse/rigtige" fansider. De glemmer bare alle de mindre grupper, der ikke kan samle 1.000.

Man dog håbe, at de ændre reglerne når de "store" har fået deres brugernavne.

Nu driver jeg tre grupper på Facebook, den ene tæller 1.700 members (Free Spirits), den anden 1.800 (Frederikshavn) - og den sidste med 780+ (Corporate Social Responsibility) members (og netop startet en fjerde idag, [The MORE Project Fans & Contributors] som rammer flere tusinde members indenfor kort tid)  - så reelt set er der lidt tudekiks over det at grupper under 1.000 members ikke kan få brugernavn - ihvertfald kan jeg så være så fræk at prikke til det at hvor VIGTIGT er det i grunden at have et brugernavn uanset gruppe størrelse - og hvor vigtigt er helt specifikt på grupper under 1.000 - det kan umuligt have særligt stor effekt - forretningsmæssigt set.

Nu er brugernavne så selvfølgelig mere væsentligt i "Fan"-afdeling, fremfor selve "gruppe"-afdelingen... for holy early, helt ærligt, frit oversat, så er der jo en kæmpe procentdel som er medlem af grupper de aldrig besøger alligevel... eller på anden vis alligevel ikke deltager aktivt i de grupper de er, endsige tjekker op på updates....!

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:24
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 18:24

Lasse Burholt:

Simon Willer:

Ja, det mærkeligt, at de har lavet reglerne omkring 1.000 medlemmer. Jeg går udfra, at det er for at kunne give url rettighederne til de "seriøse/rigtige" fansider. De glemmer bare alle de mindre grupper, der ikke kan samle 1.000.

Man dog håbe, at de ændre reglerne når de "store" har fået deres brugernavne.

Nu driver jeg tre grupper på Facebook, den ene tæller 1.700 members (Free Spirits), den anden 1.800 (Frederikshavn) - og den sidste med 780+ (Corporate Social Responsibility) members (og netop startet en fjerde idag, [The MORE Project Fans & Contributors] som rammer flere tusinde members indenfor kort tid)  - så reelt set er der lidt tudekiks over det at grupper under 1.000 members ikke kan få brugernavn - ihvertfald kan jeg så være så fræk at prikke til det at hvor VIGTIGT er det i grunden at have et brugernavn uanset gruppe størrelse - og hvor vigtigt er helt specifikt på grupper under 1.000 - det kan umuligt have særligt stor effekt - forretningsmæssigt set.

Nu er brugernavne så selvfølgelig mere væsentligt i "Fan"-afdeling, fremfor selve "gruppe"-afdelingen... for holy early, helt ærligt, frit oversat, så er der jo en kæmpe procentdel som er medlem af grupper de aldrig besøger alligevel... eller på anden vis alligevel ikke deltager aktivt i de grupper de er, endsige tjekker op på updates....!

Lasse Burholt

Hej Alle Big Smile

Personligt synes jeg, det er helt rimeligt, at sider med under 1.000 fans i første omgang ikke bliver tilgodeset, når det kommer til brugernavne.

Det er klart, at fansider der potentielt kan blive meget store, men som er meget nye, bliver en smule snydt, da det ikke er kvaliteten af siden den er gal med, men alene tidsperspektivet...men SÅ må man jo lære at være lidt mere first mover agtig Big Smile

Bortset fra disse situationer, er der med alt respekt MANGE meget useriøse sider med langt under 1.000 fans, og jeg synes bestemt det er rimeligt, at Facebook vælger at forfordele dem, som der er grund til at tro, har en vist interesse for brugerne. Faktisk synes jeg ikke 1.000 fans er ret meget.

Når det er sagt, så er der meget stor forskel på hvilke typer af sider/grupper som det er let/svært at tiltrække brugere til.

De grupper du henviser til Lasse, er meget meget taknemmelige i forhold til mange andre typer af sider!! Generet er det lettere at få folk til at tilknytte sig grupper/sider, hvor de støtter en god sag, bakker op om en holdning (som CSR, eller hvor man ved at tilmelde sig sender en vis signalværdi til omverden. For mange er det fx lidt blær at være med i en gruppe for Appel, men det nok ikke er særlig meget blær i at være medlem af en gruppe for Colgate. 

Når de fleste herinde bliver lidt lange i spyttet over , at de ikke bliver forfordelt med hensyn til brugernavn, er det sikkert fordi de gerne vil bruge brugernavnet erhvervsmæssigt, nemlig i forbindelse med deres fanside for deres virksomhed. Og netop når der er tale om sider som repræsenterer en virksomhed, det være sig en konsulent-virksomhed, web-design mv. så er det bare ikke lige så let at tiltrække brugere, som den type af grupper du har stiftet.

-> Og det skriver jeg ikke fordi, jeg selv falder for kravet, og skal have en undskyldning for det, for jeg er så heldig, at jeg med en minimal indsats har ret mange fans. 

En pointe jeg dog synes du har helt ret i er, at det nok ikke betyder alverden om man får et brugernavn eller ej. Værdien i det tror jeg også kan være ret begrænset - på nær, hvis konkurrenten eller en eller anden båtnakke stæler ens virksomhedsnavn. Det vil sucke big time!

Smil

Rikke

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)