|
AMINO tilbud CMS system
Du har mulighed for..
SEO venligt
Amino pris: KUN 3.999kr spar 5.251kr
Kontakt Info
|
Flere har spurgt hvad jeg mener med WYSIWYG redigering - har derfor lige taget et screenshot af hvordan det ser ud.
Debat
|
AMINO tilbud CMS system
Du har mulighed for..
SEO venligt
Amino pris: KUN 3.999kr spar 5.251kr
Kontakt Info
|
Google optimering (SEO og Google Ads)
|
Flere har spurgt hvad jeg mener med WYSIWYG redigering - har derfor lige taget et screenshot af hvordan det ser ud. |
|
Hej Jacob Har du evt. et link til en hjemmeside, som du har lavet med de specifikationer som du har indeholdt i dit gode tilbud. Jeg skal have lavet en hjemmeside snarest med ligende specifikationer + krydret med lidt mere fx. online chat..
Mvh Søren |
Er hermed gjort..:) |
|
Havde ikke lige set at i havde skrevet i tråden - hvis i har spørgsmål bedes i skrive pr. mail, da jeg ikke tjekker siden så ofte. De fleste pladser er ved at være optaget, så det er ved at være sidste chance for at nå dette tilbud. |
|
Jeg er lige lidt nysgerrig, er det et færdigt cms system, hvor du bare laver et design til? Eller tilbyder du at lave et cms system fra bunden? |
|
Som sagt skal spørgsmål helst være på mail, da jeg ikke lige tjekker her så tit.
Det er iøvrigt muligt for seriøse at afprøve systemet |
|
Hejsa. Jeg synes du skyder dig selv i foden ved ikke at besvare spørgsmål i tråden - jeg håber du har styr på hvad det er du laver, sådan rent kommunikationsmæssigt. VH Jørgen Olsen |