Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Basic mock-up site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg søger en løsning, hvor jeg kan tage en masse billeder f.eks "jpegs" og koble dem sammen i et flow. Så først uploader jeg alle mine billeder. Bagefter tager jeg et billede af gangen og markere på det, at dette område af billede skal linke til dette billede osv osv. Jeg vil gerne opnå en fornemmelse af et flow på et website, som jeg har nogle udviklere til at lave for mig. Findes der en let måde at gøre det på for en der absolut ingen web-erfaring har?

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 10:44

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:51

Axure er et udmærket program og jeg har brugt det ved flere projekter.

Axure giver mulighed for at lave en 99% funktionsdygtig prototype, men man skal bare være opmærksom på at prototypen ikke kan genbruges når du koder applikaitionen/sitet.

Tilmeldt 14. Jan 06
Skrevet kl. 11:08

Tak for svar.

Programmet er alt for "avanceret" til mit behov.

Min prototype skal ikke være andet en links mellem statiske billeder.

Så hvis jeg f.eks tager forsiden (Et jpeg billede), så skal jeg blot markerer, at hvis man klikke på knappen tilmeld, så skal den linke over til et andet billede. Og på den måde lave et "fake site" som er "dødt" i indtastningsfelter osv.

Jeg tager min designers mock-ups og får kædet dem sammen som et flow for at give en bedre forståelse for mine udviklere.

Er der ikke noget der er endnu simplere og gratis?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:22

Hvad med en hel normal powerpoint?

Tilmeldt 14. Jan 06
Skrevet kl. 15:57

Hej Niklas,

Det er også hvad jeg efterhånden er kommet frem til. Det er dog ikke helt optimalt, da man først skal lægge hele siden ind og derefter skal lægge et billede ovenpå, som så kan linke til en anden dias...

Det er rimelig omstændigt, men det giver det resultat jeg skal bruge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)