Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal optimeres på bloggen?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flinke amino'er

I er altid gode til at hjælpe, og derfor kan jeg da lige spamme Jer med et spørgsmål eller to mere Smile

21/05 startede jeg bloggen www.AktivMotion.dk, hvor jeg dagligt skriver en ny artikel. 3-4 artikler i ugen om mit eget træningsprojekt, og 3-4 artikler i ugen om træningsfysiologi, løbetræning, styrketræning osv.

Besøgstallet går flot fremad, og jeg kan godt lide, at jeg sådan hver dag skriver en artikel - det er rart og satser også lidt på, at det gør at folk klikker sig ind på den lidt oftere.

Jeg vil blive ved med at skrive en artikel om dagen, sådan at der kommer en masse stof på siden. Inspiration har jeg nok af, så det er ikke et problem. Siden skal vokse lidt.

Jeg arbejder lidt på linkkataloger for tiden, hvor jeg tilføjer nogle stykker dagligt, men det er jo et projekt der strækker sig over noget tid kan jeg godt se

Mit spørgsmål er så:

Hvad bør jeg fokusere på nu? Udover at tilføje link i linkkataloger og skriver en artikel dagligt. Er der noget særligt som siden mangler, noget der bare skal laves om? Eller noget jeg stille og roligt kan begynde på? Nogle helt konkrete ting? Whatever...

Vær gerne MEGET kritisk Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:30

Hej Jens Jakob

Super fin blog, kunne dog tænke mig nogle flere billeder for at skabe interesse også synes jeg du skal få ændret: "Posted In" & Read Rest Of The Post" til dansk :D

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:31

Hej jauvert, Jeg skal personligt i gang med en hæftig gang linkbuilding på min egen blog, idag hvis du gerne vil være med så sig til.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:34

Hej.

Du kunne arbejde lidt på dine links: http://aktivmotion.dk/?p=188#more-188 burde hedde http://aktivmotion.dk/hypotermi

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 10:36

Hej Tonny

Mange tak. Du har ret, jeg skal have nogle flere billeder med!

Ehm, jeg kan ikke finde ud af at ændre det der "posted in" og "read rest of the post". Ved du evt hvor det gøres? Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 10:37

Hej delinda

Er det ikke dumt at lave alt linkbuilding på en dag? Har læst mig til, ikke for at spille klog, at man ikke må tilføje for mange links om dagen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 10:38

Hej gnowak

Ligesom ved Tonny, må jeg så spørge hvordan det kan laves? Ved nok at det er mest optimalt, men aner ikke hvor det gøres.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej jauvert det er faktisk ikke alle steder man bliver optaget med det samme.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 10:48

Hej Jens.

Det er en meget fin blog du har dig.
Det som jeg synes ville gøre den flottere og mere troværdig ville være hvis man fik fjernet alle de engelske knapper...

"Search" skulle hedde "Søg"
"Home" i toppen burde vel være "Forsiden"
"This entry was posted on Søndag ..." den taler vel for sig selv
"Leave a reply" ... Hele denne burde oversættes til Dansk..

Det ville virke mere professionelt, og måske yde dine artikler mere retfærdighed end engelske standard skabeloner. Men ved ikke om det er muligt for dig at ændre på de ting.

Jeg har lidt samme tip som ovenstående til slankeguiden.wordpress ... Hold sproget ens hele vejen igennem.

Det var kort fra mig :-)
Søgeoptimering kender jeg ikke til :-D

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 10:52

Hej Zacho

Mange tak for dit svar. Det var fornemt.

Stadigvæk ikke nogen der kan give mig svar på, hvor disse kan ændres? Er vi ude i kodning?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)