Hej flinke amino'er I er altid gode til at hjælpe, og derfor kan jeg da lige spamme Jer med et spørgsmål eller to mere 21/05 startede jeg bloggen www.AktivMotion.dk, hvor jeg dagligt skriver en ny artikel. 3-4 artikler i ugen om mit eget træningsprojekt, og 3-4 artikler i ugen om træningsfysiologi, løbetræning, styrketræning osv. Besøgstallet går flot fremad, og jeg kan godt lide, at jeg sådan hver dag skriver en artikel - det er rart og satser også lidt på, at det gør at folk klikker sig ind på den lidt oftere. Jeg vil blive ved med at skrive en artikel om dagen, sådan at der kommer en masse stof på siden. Inspiration har jeg nok af, så det er ikke et problem. Siden skal vokse lidt. Jeg arbejder lidt på linkkataloger for tiden, hvor jeg tilføjer nogle stykker dagligt, men det er jo et projekt der strækker sig over noget tid kan jeg godt se Mit spørgsmål er så: Hvad bør jeg fokusere på nu? Udover at tilføje link i linkkataloger og skriver en artikel dagligt. Er der noget særligt som siden mangler, noget der bare skal laves om? Eller noget jeg stille og roligt kan begynde på? Nogle helt konkrete ting? Whatever... Vær gerne MEGET kritisk |
Hej Jens Jakob
Super fin blog, kunne dog tænke mig nogle flere billeder for at skabe interesse også synes jeg du skal få ændret: "Posted In" & Read Rest Of The Post" til dansk :D