Jeg ved ikke om det kun er mig der har bemærket det. Når man har postet et indlæg bliver tiden registreret som "vinter tid" i stedet for sommer tid - som vi har nu.
Når jeg poster et indlæg klokken 20:59 fremgår det i indlægget at klokken 19:59. Det vil sige at uret står stillet forkert :PPP , blot et lille irretations moment jeg har fået over dette.
Håber det bliver rettet - eller der er en god forklaring på dette :)
Nu poster jeg kl. 22:45 lokaltid. Det ser vel ud som det skal?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Klik på fanebladet "Debatindstillinger" og spring ned til Tidszone - sæt den til GMT +01:00
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn