Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlån til 0% rente?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har Amagerbanken som bankforbindelse. Der er for virksomheden etableret en beskeden kassekredit, hvor udlån betales med 10,5 % rente. Nu hvor SKAT har hjulpet cashflowet for virksomhederne, har jeg i store perioder over en ½ mill. på kontoen - men til 0 % rente Confused .

Kender I andre banker, hvor man kan tjene lidt ved at have penge stående og hvor udlånsrenten ikke er så hård, når man har brug for $$$.

På forhånd tak!

Fra Solbjerg
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nordic finans gir HELE 6 % i indlån. Flytter selv til dem nu her. Ellers er du da velkommen til at sætte dem ind på min hehe

SunClean. Regøring af solcentre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21

afx:

Hej

Jeg har Amagerbanken som bankforbindelse. Der er for virksomheden etableret en beskeden kassekredit, hvor udlån betales med 10,5 % rente. Nu hvor SKAT har hjulpet cashflowet for virksomhederne, har jeg i store perioder over en ½ mill. på kontoen - men til 0 % rente Confused .

Kender I andre banker, hvor man kan tjene lidt ved at have penge stående og hvor udlånsrenten ikke er så hård, når man har brug for $$.

På forhånd tak!

En beskeden kasse kredit er det på 25.000 kr ? Eller er det flere hundrede tusinde?

Er det i 1 måned du har ½ mill stående, eller det længere perioder?

jeg er sikker på at næsten lige meget hvilken bank du kontakter - så kan du få et bedre tilbud.

Personligt kan jeg anbefale sparbank , de yder en rigtig god service i mit filial. Og tilbyder ok renter - men det er generelt ikke noget at råbe hurra for de fleste steder nu til dags. Men alt er jo bedre end 0 % :)

Kontakt 5-6 forskellige banker og se hvad de kan tilbyde dig. Dette er den bedste løsning.

Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 22:29

Hej

Før i tiden (for indtil 3 mdr. siden) kunne det være op til -200.000 i små perioder over 4-6 mdr. Men for det meste omkring 0. Det er så ganske normalt, at der en 3-400.000 plus i løbet af foråret og sommeren. Nu er det bare lidt mere. Amagerbanken har ellers altid haft en lille indlånsrente.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:54

Jeg vil gætte på at du relativt nemt vil kunne få et bedre tilbud.

Man skal selvfølgelig også have et smidigt forhold til sin bank, ufleksible banker kan jo ødelægge alt. så det handler jo ikke kun om renter.

men prøv dog at få tilbud fra 3 andre banker, så kan det jo godt være at din nuværende bank finder en bedre rente.... de vil jo nok gerne have pengene...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 23:47

er sikker på at amagerbanken meget meget gerne vil beholde dine $$$. Prøv at bede dem om at lave et aftaleindskud, der kan man normalt binde pengene ned til en uge ad gangen, der automatisk forlænges. Det kan hjælpe en del på renten. Ellers kan du prøve mybanker.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45

Er det ik det man kalder dårlig bankforhandling... Hvem accepterer 0% i rente på sin konto?

Tag fat i din bank for de er helt sikkert til at forhandle med, hvis de vil beholde dig som kunde!!!

Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 10:59

Nå, jeg havde lige fat i min bankmand her til formiddag.

Han gav alle mulige undskyldninger for, hvorfor situationen var sådan. De havde jo tabt MANGE penge på erhverv det sidste år og henviste også til Nationalbankens rentesats. Ok, sagde jeg - hvad så når jeg har brug for penge - så er renten jo i top. Så er spændet jo stort til Nationalbankens rentesats. Så øffede han lidt.

Så de kunne give 0,75% i rente, hvis pengene kunne stå der resten af året..

Så jeg er lige nu på udkig efter en anden bank Super Angry

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:08

Jeg kan så sige, at Danskebank m.fl. også giver 0% i rente på erhvervskonti. Løsningen er selvfølgelig at have en driftkonto og en likviditetskonto til opbebaring af større likvider. De større likvider kan så flyttes til den konto med størst rente. F.eks. EIK-bank el. lign.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 11:13

Prøv evt. djurslandsbank.. Dem benytter jeg og de har ikke lavet ændringer på mine renter specielt meget under "finanskrisen"..
De har vidst også nogle meget store erhvervs kunder, så mon ikke de er til at forhandle med.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)