Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af nyheder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at udvikle et site hvor en del af kernen er nyheder. Men jeg føler mig lidt på bar bund mht. nyhederne. Hvor får jeg dem fra (så jeg er først til at vise dem) og hvad koster en artikel?

Nogen der har erfaring med dette?

Kvikke hilsner
Mukle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

Generelt tror jeg du får svært ved at kunne komme først med nyheder når du har de store at konkurrere med som:

tv2

dr

ekstra bladet

bt

jyllandsposten

berlingste tidende

osv. osv.

Jeg ved i hvert fald at ritzau er et af de største nyheds bureauer i Danmark - hvis ikke de er de største. Tror du drukner i mængden af nyheds sites.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 00:25

Hej Mukle,

Inden man bare fejer dit projekt af som umuligt, kunne man måske høre lidt nærmere om hvad det er for nyheder du ønsker.

Der er masser af muligheder for at købe nyheder derude, og blandt de største der opererer her til lands findes Ritzau og Reuters. Alt efter hvilken branche/niche/kategori du skal bruge nyheder indenfor kan der være mange flere udbydere.

Ritzau har jeg selv købt nyheder af engang, og det var IKKE billigt. Men igen, alt er jo relativt :-)

Mvh
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 06
Skrevet kl. 01:17

Hej Peter,

Tak for svaret :)

Min tanke er ikke at lave noget lign TV2, det ville være tåbeligt med mit budget samt viden om det Confused Det er om et bestemt handicap -et social-samfunds-gavnligt projekt hvor jeg søger nyheder om det bestemte handicap :) Det er nyheder som TV2 og lign ikke gider beskæftige sig medSmile

Lidt i stil med InfoMedia : http://www.infomedia.dk/dk/Menu/Om+Infomedia

Synes at det er svært at finde nogle priser på reuters og ritzau. Hvad skulle du lægge for en artikel?

Mvh. Mukle

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 06:07

Hej Peter
Handler det om nyheder om et bestemt handicap eller om hjælpemidler for handicappet?
Jeg er selv med til at lancerer produktnyheder inden for området tilgængelig telefoni for ældre og handicappede. Kontakt mig venligst hvis det har din interesse.
Hvis det drejer sig om andre hjælpemidler, er mit bud http://www.hmi-basen.dk/

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 06
Skrevet kl. 08:49

Hej Henrik,

Var det indlæg til Peter eller mig?Wink

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:52

Undskyld, -det var til dig Mukle

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)