Hej, Jeg søger en kvalitetsbevist person til at programmere et site for mit. Det er selvfølgelig et betalt projekt, men for at være realistisk, kunne jeg forestille mig du er en studerende, da vil tjene nogle penge i din sommerferie (ikke folkeskole elev), eller en der ud over betalingen, også har værdi i at få en reference til sin programmeringsportefølge. Du skal også have tid til at starte snarest (om en uges tid, når designet er klart.), og kunne arbejde koncentreret med at få sitet færdigt - nu før nu bedre. Dog uden at gå på kompromi med kvaliteten. Som minimum skal du have din erfaring indenfor asp.net, MSsgl, og kunne sætte designet op i CSS. Det er en fordel hvis du har evner indenfor det grafiske, men det er ikke det primære, da jeg selv vil levere et design til opsætning i CSS. Har du referencer til projekter du har lavet, og lyst til at arbejde på et kvalitetssite, så skriv et par ord om dig selv, eller henvis mig til dit website (antager at du har et sådan et). Mvh Rasmus |
Prøv evt. http://www.programmoer.dk/