Skal du have ny forrude eller repareret et stenslag så har vi i rudefix nogle af danmarks billigste priser! klik ind på www.rudefix.dk eller ring 22505010
Husk at sig at du har set tilbuddet her, så sparer du 100kr ;-)
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
jeg skal vide om det er i fordøren og om det er ventilruden den lille rude eller selve sideruden altså den store rude? jeg skal også kende årgang på bilen. en gennemsnitspris for et siderude skifte er 1500kr vi kommer ud mens du er på job eller hjemme i kastrup og fjerner resterne (glas) fra den gamle rude og monterer den nye rude til ovenstående pris! inkl moms :-)
Jeg kan give dig den konkrete pris når jeg har ovenstående oplysninger, det kan jo være det bliver billigere end gennemsnittet ;-)
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
hold da op der er folk der vinder på denne tråd, jeg må lige æde mine ord igen. besparelsen er 100kr ved forrudeskifte hehe, og ikke sideruder, bagruder, ventilruder og lign. men send en mail eller ring 22505010, vi kører stadigvæk på hele sjællland.
en flink aminobruger scorede lige et siderude skifte, med montering på hans adresse i vanløse, samt støvsugning af glasset som flød i bilen fra den gamle siderude. til 1800kr minus hans amino rabat 1700kr inkl moms og ovenstående. jeg gav selv 903kr for ruden og der var to mænd på i over en time plus transport frem og tilbage samt afhentning af den hos leverandøren, hvis det forsætter sådan så går jeg da konkurs :-)
Som den "flinke aminobruger" fra Vanløse, vil jeg bare sige tak for hjælpen - og for de 100kr:)
Ruden (Som i øvrigt er original og har den rigtige fabrikstoning) sidder snorlige, der er fjernet 5.000.000 glasskår fra bagsædet og det lykkedes endda Omar at finde tid til mig indenfor 24 fra min første henvendelse, selvom jeg 2 gange ændrede tidspunkt og sted! Dertil skal det lige siges, at et andet firma, som kalder sig "Danmarks billigste", kunne komme efter 3 dage og skifte ruden for 2.200kr.
Jeg håber de 100kr bliver tjent ind igen på de henvendelser der forhåbentlig kommer, når folk læser dette :D
håber automatikken kommer til at funge.. havde lige en audi Q7 igår med smadret siderude, hvor gardinrullen var itu pga glasskår, det lykkedes dog at redde den! nogle gange går det bedre end andre også selvonm det ikke er en rudemontørs problem ;-)