Hej, Hvis sender sender mig din PM så sender jeg gerne lige et regneark der kan regne det ud
|
Kan ikke sende PM til dig - du skal slå det til.
Men ellers sende det til min mail: sgt_speirs@hotmail.com
Hej, Hvis sender sender mig din PM så sender jeg gerne lige et regneark der kan regne det ud
|
Kan ikke sende PM til dig - du skal slå det til. Men ellers sende det til min mail: sgt_speirs@hotmail.com |
Jeg har lavet et regneark for enkelt-salg, som automatisk udregner både købsmoms og salgsmoms, hvis du indsætter købspris uden moms og tilføjer en procentvis avance. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Super simpelt og brugbart program. Jeg takker mange gange. |
Der er et par sider om moms for begyndere i Iværksætter 2009, som du kan hente gratis her. |
Ja, Anettes bog er absolut værd at læse. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Hej Nielco, Normalt når man taler om avance%, så er det avancen i % af omsætningen. Du har i filen, taget det som % af købsprisen. Dit tillæg på 10% svarer til en avance% på 9,09% (af omsætningen).
|
Så når jeg vil have 10% i "avance" oven i købsprisen, hvad må jeg så kalde det? |
Find mig på LinkedIn
Kært barn har mange navne. Jeg bruger mark-up - men har også hørt det omtalt som tillægs-avance, kalkulationsavance, kost-salgspris avance (dette begreb kommer fra et stormagasin). Men der er sikkert mange flere navne..... Tror det ofte er virksomhedsrelateret.
|