Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fik 12 i min hovedopgave

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg har lige fået et 12 tal i mit forsvar af min hovedopgave så nu venter den virkelige verden:) Jeg har skrevet om affiliate marketing og kom ind på SEO. Jeg kunne helt sikkert ikke have fået 12, hvis ikke jeg de sidste 3 måneder havde læst alle de super debatter om SEO her inde. Tak alle sammen.

Mvh Nis

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 17:19

Mange gange tillykke - jeg fik også 12 til eksamen i går og har derfor et foreløbit gennemsnit på 12. Skrev bl.a. også om SEO Wink

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stort tillykke.Gætter på det er godt siden du skriver den i jante tæskeren. Sidst jeg gik i skole gik man efter 13 tallet, og der var ikke noget der hed 12 ;-)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:34

Stort tillykke!

Må man spørge på hvilken uddannelse?

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:37

Tillykke - det kunne jo ikke rigtig være blevet gjort bedre...super flot.

Christian: Vi fik 7-trinsskala i 2006, der spænder over karakterene: -3, 00, 02, 4, 7, 10 og 12.

12-tallet er en blanding af 11 og 13 - hvor 13 var mere end hvad faget dækkede - 12 er præcis det som pensum dækker. Og ja, når man har været på 13-tals skalaen, og får 7, der dækker karakterne 7-9, så er det altså lidt antiklimaks, selvom det faktisk er et ok resultat.

Skalaen kan matches direkte op mod det amerikanske A-F -system, det bliver brugt i hele europa, så det er noget mere brugbart, end den gamle 13-tals skala.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)