Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Analyse for din reference

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

SEO mini Analyse for din reference.

Mirus SEO tilbyder nu at give nye eller små virksomheder en mini analyse af deres side.

Vi ser om du:

mangler du en 301 redirect
Har valideret HTML
Har styr på din keyword density er i orden
Har lavet ankertekster i indgående links rigtigt
Har duplicate content problemer
Har nogen døde links på dit site

Samt giver statestik på

Mængden af indekserede sider
Antallet af links til dig i forhold til konkurrencen

Ud fra alt dette giver vi dig råd og vejledning til hvad der skal gøres i fremtiden for at få bedre placering i Google.

Normal pris ca 2500,-

Hvis vi må benytte dig som reference kan du nu få alt dette for kun 499,-

Ønsker du at benytte dig af tilbudet kan du lave din ordre med visa eller mastercard HER

Ønsker du at betale med bank overførsel kan du kontakte mig på følgende måder:

Direkte her på amino via min profil Christian Senna

Via e-mail på senna(snabela)mirus-seo.dk

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Christian Senna:
SEO mini Analyse for din reference.

Hej Christian

Husk at oplyse din kommende kunde om risikoen ved at stå angivet som en tydelig SEO reference på dit website, såfremt det er det du forventer.

Hvis en af de store søgemaskiner ønsker at se SEO virksomheder efter i "sømmene", og vurderer, at nogle af disse SEO virksomheder skal bannes, fordi de vurderes at bryde retningslinierne. Så er det altså meget uheldigt for de kunder, der tydeligt står angivet som SEO referencer, hvis de også ryger ud af søgemaskinernes indeks, sammen med deres SEO leverandør, blot fordi de har modtaget SEO rådgivning fra en SEO virksomhed, som søgemaskinen ikke længere bryder sig om.

Det kan godt være SEO virksomheden kun har hjulpet denne kunde med SEO rådgivning/services, som er white-hat, og dermed holder kunden indenfor de store søgemaskiners retningslinier, men der er ingen garanti for, at de faktisk også ender med at vurdere SEO virksomheden som værende en white-hat.

Hvis jeg var dig ville jeg højst nævne SEO referencer i forbindelse med personlige kundemøder, og hvor du forinden har fået referencens accept hertil. På den måde holdes informationen indenfor en snæver kreds. Jeg ville ALDRIG skilte med SEO referencer på mit website.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Du siger:

SEO virksomheder skal bannes, fordi de vurderes at bryde retningslinierne. Så er det altså meget uheldigt for de kunder, der tydeligt står angivet som SEO referencer, hvis de også ryger ud af søgemaskinernes indeks, sammen med deres SEO leverandør

For det første benytter Mirus sig KUN af white hat metoder til eget og kunders side. For det andet er det du snakker om HØJEST UREALISTISK hvis der ikke er et link til kundens side. Ja lad os bare sige det. Det er umuligt, med mindre der sidder en person hos Google og manuelt læser reference listen og derefter banner andre sider. Hvilket de ALDRIG vil gøre, og hvis de gjorde ville de ALDRIG banne andre sider der ikke havde brudt nogen regler.

Igen er dette slet ikke aktuelt da vi KUN benytter os af WHITE HAT

Du siger:

Jeg ville ALDRIG skilte med SEO referencer på mit website.

Nej, men nu er der flere der direkte har efterspurgt det,  og kritiseret mig for ikke at have. Derfor er jeg nu igang med at opbygge en lidt hurtigere en normalt.

At du ikke gør det på denne måde, betyder ikke det er forkert, eller at din er rigtig.

Alt i alt ser jeg ikke rigtig nogen valide argumenter i dit indlæg. Ud over at give mit indlæg et negativ hint, men det skal du også være velkommen til.

Og jo skal skam nok huske at oplyse alle mine kunder om diverse risiko de måtte tage, med eller uden min hjælp.

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 22:19

Christian Senna:
Du siger: SEO virksomheder skal bannes, fordi de vurderes at bryde retningslinierne.

Hej Christian

Jeg ved, at du har taget ovennævnte ud af det jeg har skrevet, men jeg vil blot lige nævne, at jeg ikke skriver at "SEO virksomheder skal bannes", men at en søgemaskine kan vurdere, at de ønsker at SEO virksomhed skal bannes.

Christian Senna:
For det første benytter Mirus sig KUN af white hat metoder til eget og kunders side

He he, jeg vil nu vurdere, at siden du også tilbyder linkbuilding på dit website, så er det ikke kun white-hat du tilbyder, så er vi over i  dark-grey-hat. Vi tilbyder naturligvis også linkbuilding for vores kunder, og det er imod søgemaskinernes retningslinier, og derfor indbefatter det en høj risiko for vores kunder, og derfor tør vi overhovedet ikke skilte med SEO referencer.

Christian Senna:
For det andet er det du snakker om HØJEST UREALISTISK hvis der ikke er et link til kundens side.

Søgemaskinerne kan sagtens finde frem til SEO referencen alligevel.

Hvis man for at beskytte kunden blot opgiver en "anonym" eller en "meget sløret" reference, så synes jeg nu mere, at det sender et signal om, at man "ingen referencer" har. Alle skal man starte et sted, og man skal nok ende med at få gode kunder, der er glade for de services man tilbyder. Man kan også sagtens få nye kunder, uden at skilte med dem man allerede har.

Christian Senna:
Det er umuligt, med mindre der sidder en person hos Google og manuelt læser reference listen og derefter banner andre sider. Hvilket de ALDRIG vil gøre, og hvis de gjorde ville de ALDRIG banne andre sider der ikke havde brudt nogen regler.

Det gør Google løbende, og det var helt sikkert en manuel filtrering fra Google, det betød, at det tidligere danske Cloaking System helt røg ud af Googles index. Se eventuel tidligere omtale på Computer World: Google jager dansk cloak-rotte

Christian Senna:
Nej, men nu er der flere der direkte har efterspurgt det,  og kritiseret mig for ikke at have. Derfor er jeg nu igang med at opbygge en lidt hurtigere en normalt.

At du ikke gør det på denne måde, betyder ikke det er forkert, eller at din er rigtig.

Christian Senna:
skal skam nok huske at oplyse alle mine kunder om diverse risiko de måtte tage

Jeg synes stadigvæk, at du nøje bør overveje, om du vil oplyse om SEO referencer på dit website, og hvis du gør, er det dog godt, at du kun vil oplyse om kunder, der på forhånd har givet deres tilsagn herom.

Christian Senna:
Alt i alt ser jeg ikke rigtig nogen valide argumenter i dit indlæg. Ud over at give mit indlæg et negativ hint, men det skal du også være velkommen til.

Jeg er overhovedet ikke "efter dig", slet ikke, jeg har fuld forståelse for, at du gerne vil have flere kunder/referencer, og at du tilbyder en god pris til nye kunder. Det har vi selv gjort, og gør det løbende, når vi har starter nye SEO services op.

Men søgemaskiner ser bare ikke altid med milde øjne på SEO branchen, og de services vi tilbyder. Vi er begge i SEO branchen og vores linkbuilding-services er ikke white-hat :-)

Alle der køber SEO services løber en risiko i forhold til søgemaskinerne, uanset hvilke SEO services de køber, og den bedste måde at beskytte dem på, er, at fortælle så lidt som muligt om det til omverdenen.

Jeg håber du får nogle nye kunder med dit tilbud, og at de bliver glade og tilfredse med det du leverer til dem, men jeg synes ikke du skal bruge dem som referencer på dit website.

/Grosen Friis

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35

Tager det bestemt ikke som et personligt indlæg, og mener da også der er en del mere indhold i dit andet indlæg.

Jeg tager gerne imod, og vil også gerne have en udveksling af meninger :-)

Jeg er dog stadig ikke enig i at kunder løber en risiko på den måde du beskriver. Det kan være du benytter dig af andre metoder en mig hvor dette er aktuelt.

Desuden skal der MEGET mere til før Google gider bruge energi på en manuel gennemgang af sider. Den artikel du linker til at jo om noget helt andet, og i en helt anden kaliber.

Med hensyn til Google og SEO, så har Matt Cutts direkte udtalt at Google ikke ser på SEO som black har eller andet negativt.

Med hensyn til referencer så er det godt at have dem uanset om de er online eller ej. Og jeg syntes bare ikke det er fedt at sende eller vise en liste på 8-10 virksomheder. Så hellere give noget god rabat og have en på 20-30 stykker.

Jeg har trods alt kun været online i under 3 uger ;-)

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 22:53

Christian Senna:
Jeg er dog stadig ikke enig i at kunder løber en risiko på den måde du beskriver.

Nej, vi bliver vist ikke enige :-)

/Grosen Friis

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56

Nej sikkert ikke, men der er nu også mange måder at gøre det på, og så længe jeg ikke kender dine metoder og du ikke kender mine så bliver det ikke nemt ;-)

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:03

Hej Christian sikke dog et godt tilbud, Men nu vil helst selv stå for min egen SEO.

og til alle de aminoer der syntes det lyder som et godt tilbud så vil jeg bare sige grib nuet og spring ud i det, fordi Christian ved hvad han snakker om. og 499 er uhørt billigt for en seo analyse.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23

Tilbudet gælder stadigvæk

Dette er så uhyggelig billigt, at det det ikke kan betale sig at sige nej.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:46

Vil kun køre med dette tilbud resten af ugen. Spar 2000 ved at bestille nu.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)