SEO mini Analyse for din reference. Mirus SEO tilbyder nu at give nye eller små virksomheder en mini analyse af deres side. Vi ser om du: mangler du en 301 redirect Ud fra alt dette giver vi dig råd og vejledning til hvad der skal gøres i fremtiden for at få bedre placering i Google. Normal pris ca 2500,- Hvis vi må benytte dig som reference kan du nu få alt dette for kun 499,- Ønsker du at benytte dig af tilbudet kan du lave din ordre med visa eller mastercard HER
Ønsker du at betale med bank overførsel kan du kontakte mig på følgende måder:
Direkte her på amino via min profil Christian Senna Via e-mail på senna(snabela)mirus-seo.dk
|
Christian Senna:SEO mini Analyse for din reference.
Hej Christian
Husk at oplyse din kommende kunde om risikoen ved at stå angivet som en tydelig SEO reference på dit website, såfremt det er det du forventer.
Hvis en af de store søgemaskiner ønsker at se SEO virksomheder efter i "sømmene", og vurderer, at nogle af disse SEO virksomheder skal bannes, fordi de vurderes at bryde retningslinierne. Så er det altså meget uheldigt for de kunder, der tydeligt står angivet som SEO referencer, hvis de også ryger ud af søgemaskinernes indeks, sammen med deres SEO leverandør, blot fordi de har modtaget SEO rådgivning fra en SEO virksomhed, som søgemaskinen ikke længere bryder sig om.
Det kan godt være SEO virksomheden kun har hjulpet denne kunde med SEO rådgivning/services, som er white-hat, og dermed holder kunden indenfor de store søgemaskiners retningslinier, men der er ingen garanti for, at de faktisk også ender med at vurdere SEO virksomheden som værende en white-hat.
Hvis jeg var dig ville jeg højst nævne SEO referencer i forbindelse med personlige kundemøder, og hvor du forinden har fået referencens accept hertil. På den måde holdes informationen indenfor en snæver kreds. Jeg ville ALDRIG skilte med SEO referencer på mit website.
/Grosen Friis