jeg har et lille problem havde en wordpress med menu øverst som nu er lavet om til menu venstre side , problemet er nu dukker alle undersider op ønsket at nogle undersider ikke vises med er et links inde på den side man kigger på f.eks. booking betingelser kun nedenunder bookingformularen ikke i sidebar i venstre er der nogle der ved om man kan lave dette med dette med word themes som har menu i venstre side .
synes selv siden er pæn nu ,dog er den først færdig idag derfor er der meget at tilrette design mv. og skal derfor igang nu at rette så siden ser flot ud og ikke har så mange stavefejl mv.
håber derfor en kan give et råd om hvordan jeg kan skjule menu punkter i dette wordpress themes , er der nogle plugin mv.
jeg har et lille problem havde en wordpress med menu øverst ,som nu er lavet om til menu venstre side ,
problemet er nu dukker alle undersider op, ønsket at nogle undersider ikke vises med er et links inde på den siden man kigger på f.eks. booking betingelser, kun nedenunder bookingformularen ikke i sidebar i venstre side.
er der nogle der ved om man kan lave dette med dette med word themes som har menu i venstre side .
håber derfor en kan give et råd om hvordan jeg kan skjule menu punkter i dette wordpress themes , er der nogle plugin mv.