Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress med venstre menu punkter ønsker at skjule nogle undersider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har et lille problem havde en wordpress med menu øverst  som nu er lavet om til menu venstre side , problemet er nu dukker alle undersider op ønsket at nogle undersider ikke vises med er et links inde på den side man kigger på f.eks. booking betingelser kun nedenunder bookingformularen ikke i sidebar i venstre er der nogle der ved om man kan lave dette med dette med word themes som har menu i venstre side .

synes selv siden er pæn nu ,dog er den først færdig idag derfor  er der meget at tilrette design mv. og skal derfor igang nu at rette så  siden ser flot ud og ikke har så mange stavefejl mv.

håber derfor en kan give et råd om hvordan jeg kan skjule menu punkter i dette  wordpress themes , er der nogle plugin mv.

siden jeg har venstre menu på er www.stripdanmark.dk

evt. mod betaling for den tid du bruger at lave denne ændring på mit site er velkomme at give mig en e-mail på admin@stripdanmark.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:05

Fik ikke nogle svar så jeg prøver med at sætte links til en af de undersider jeg ønsker at skjule og om det kan lade sig i dette wordpress themes.

http://www.stripdanmark.dk/?book=1  Nedste på siden står dette links det er sådan nogle jeg ønsker at sjule så de ikke ligger i venstre menu

Accepter bookingbetingelser / Accept booking terms

ønsker jeg selv kan lave alle de undersider jeg ønsker at skjule , vis det kan lade sig gøre i dette wordpress themes

håber nogle kan hjælpe mig.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 20:12

Grunden til at du ikke har fået nogle svar, er nok fordi dit indlæg er mildest talt ulæseligt..

Du har skrevet 7 linjer og kun brugt et eneste komma - hvilket gør det praktisk talt umuligt at læse.

Så hvis du helt konkret kan skrive hvad det er du vil have hjælp til, og skrive det på en forståelig måde, ville det være top dollar!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:27

jeg har et lille problem havde en wordpress med menu øverst ,som nu er lavet om til menu venstre side ,

problemet er nu dukker alle undersider op, ønsket at nogle undersider ikke vises med er et links inde på den siden man kigger på f.eks. booking betingelser, kun nedenunder bookingformularen ikke i sidebar i venstre side.

er der nogle der ved om man kan lave dette med dette med word themes som har menu i venstre side .

håber derfor en kan give et råd om hvordan jeg kan skjule menu punkter i dette wordpress themes , er der nogle plugin mv.

siden jeg har venstre menu på er

www.stripdanmark.dk

evt. mod betaling for den tid du bruger at lave denne ændring på mit site i er velkomme at give mig en e-mail på

admin@stripdanmark.dk

Underside hvor findes et af de links der ønskes skjules

http://www.stripdanmark.dk/?book=1

Kig nederste på siden det er sådanne links der ønskes skjules

Accepter bookingbetingelser / Accept booking terms:

Evt. spørgsmål kan i bare skrive

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)