Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videnskablig test af produkt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu brugt de sidste to måneder på at afsøge markedet for et firma der tilbyder produkttests. Det vil sige at jeg mangler et firma der kan foretage en test af et produkt for mig og dermed fremlægge et videnskabligt og uafhængigt bevis for at mit produkt virker?

Nogen ideer til hvem der kan sådan noget i DK eller i Europa.

Mvh.
Jesper Hvejsel

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:29

Det afhænger af hvilket produkt det drejer sig om men prøv at spørge teknologisk institut

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:34

Det er en videnskablig test af vores produkter RazorPit - Kan ses på www.razorpit.com

Vi har haft fat i DTU, de kan tilbyde et mikroslib hvor de skærer et barberblad over i forskellige tilstande. Det viser dog bare ikke ret meget da vi så selv stadig vil skulle varetage at bruge den.

Vi mangler derfor et firma der kan teste produktet og lave bevis for at det rent faktisk virker som vi siger det gør, for det gør det rent faktisk...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 14:42

Hej  jesper

I dit tilfælde vil det afhænge meget af hvad for beviser det er du ønsker f.eks om barberingen er behagelig efter 145 ganges brug. eller ved det nu måtte være du vil bevise.

Du er meget velkomment il at ringe til mig, så skal jeg gerne forsøge at hjælpe dig videre. sender lige en privat besked.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 14:48

Hej igen jesper

Det er åbenbart ikke muligt at sende dig en privat besked?

Mvh

Ravn

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:12

Har du overvejet at lave en bruger test? Jeg melder mig gerne som frivillig :-)
Hvis du får udtalelser fra 10-20 personer, kan du måske få pressen til af skrive om hvad brugerne syntes om dit produkt. Jeg bruger selv PressCom til at skrive for mig, og dem kan jeg varmt anbefale.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 15:12

Smid den på en mail jeh@made4men.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 15:20

Ja, det er en lidt svær problemstilling vi står overfor.

Vi ønsker at bevise følgende:

- At RazorPit giver en forbedring af levetiden på barberblade
- At RazorPit sliber rester af hud, sæbe, kalk og andre belægninger af barberbladet.

Vi skal forsøge at lave den bedst mulige undersøgelse som kan bevise funktionaliteten. Det er noget nær umuligt at lave en komplet undersøgelse af hvor stor forøgelsen af levetid er på grund af de usasndsynligt mange variable der indgår i sådan en ligning. Derfor har vi ovenfor prøvet at for simple undersøgelsen for at gøre den mulig at gennemføre.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)