Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn med æ ø å

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en adresse der hedder www.værktøjsbutikken.dk men hvor mange kan se denne da den indeholder æ og ø, derfor vil jeg gerne hører jeres meninger inden jeg starter en side op.

mvh

per

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

De nye browsere kan godt se æøå, men der kan stadig være problemer med fx mailklienter når din mail indeholder æøå.

Min ide vil være at du købe et domæne uden æøå, dette skal være der siden ligger på og så kan du evt. lave en 301 redirect fra æøå domænet til det uden.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:44

Så vidt jeg husker fra Thomas Rosenstands SEO LEX så skal du ganske enkelt undgå æ,ø,,å på grund af din søgemaskine optimering

Mvh

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

hup:
Jeg har en adresse der hedder www.værktøjsbutikken.dk men hvor mange kan se denne da den indeholder æ og ø, derfor vil jeg gerne hører jeres meninger inden jeg starter en side op.

Det kan godt lade sig gøre at bruge det.

Personligt bryds jer mig ikke om det - da internettet har før hen i tiden være forbeholdt fra Æ Ø Å - da det kun findes i det danske alfabet.

Så tror bare folk har fået den opfattelse af det ikke kan bruges i domænenavne. Tror der går lang tid inden dette bliver aktuelt - og folk virkelig får øjnene op for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33

Thomas Kjeldgaard:

Så vidt jeg husker fra Thomas Rosenstands SEO LEX så skal du ganske enkelt undgå æ,ø,,å på grund af din søgemaskine optimering

Mvh

Thomas

Og hvis der er 3 ting du absolut skal tænke på når man snakker Webshop (hvis det var det du havde i tankerne at starte) så er det

1. Søgemaskine optimering

2. søgemaskine optimering

3. søgemaskine optimering

Da dette vil lokke så meget trafik til din side som muligt!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)