Ja så er hjemmesiden ved at være der hvor jeg syntes den skulle være. Det tog 4 gange omdesign mm. på under 2 uger. Men vil gerne have Feedback på brugervenlighed og design. ris, ros og gode ideer er meget velkommen. Vil dog sige at du stadig kan støde på fejl og mangler hist og her da jeg stadig arbejder på den. |
Hej
Jeg er lidt delt om det. Synes meget af det der står er relevant og interessant, både for min egen virksomhed og for mine kunder. Og jeg synes egentlig det virker godt med at man scroller sig længere ned og ned i emnet - omend det bruger-teknisk ret sikkert er no-go at be´ folk scrolle så meget. Men det er sikkert andre herinde der ved mere om.
MEN - designet er satme meget gråt i gråt! Man bliver jo helt trist, når sitet åbner op. Det ville jeg nok kigge på. Til gengæld synes jeg, at topbilledet med det øde træ i ørkenen er fedt - netop fordi det er i gråt, understreger det pointen om, hvor trist et liv ens hjemmeside vil føre, hvis ikke man bruger SEO. Så hold som udgangspunkt den del i gråt, for min skyld.
Vigtigst af alt vil jeg anbefale dig at få en tekstforfatter på, hvis du på nogen måde kan finde pengene til dig. Af flere grunde: 1. Du sætter for mange kommaer og bruger for mange indskudte sætninger, hvilket i HØJ grad hæmmer læsbarheden. 2. Det kan gøres kortere og dermed sikre dig, at flere læsere når helt igennem din tekst. 3. En tekstforftatter - hvis ellers han/hun ved bare lidt om sit fag - ville fortælle dig, at din spaltebredde er alt for bred. En spalte skal kunne læses uden at man skal flytte blikket. Og den professionel vil kunne give dig flere af den slags fif/hjælpe dig til at undgå faldgruber. 4. Specielt når man som du skriver om noget relativt teknisk er det en stor forde at få en udenforstående til at skrive tingene igennem med en udenforståendes øjne. Du skriver ikke i "øjenhøjde" med læseren - det vil en tekstforfatter kunne gøre. (Det er jo nærmest den vigtigste grund til at bruge vores slags.)
Held og lykke - du har fat i noget, du skal bare lige perfektionere det ;-)
chr