Hej Amino. Jeg står med et komplet sortiment til barer og diskoteker i samarbejde med nogle samarbejdspartnere rundt omkring i verdenen. Jeg står selvfølgelig med en rimelig plan, men vil høre om der er nogen som ligger inde med en sjov idé til hvordan vi kommer ind i denne lidt støvede branche. Vi har naturligvis gennemgået vores konkurrenter, men ser ingen trussel - udover gamle vaner fra kunderne. Metro har et utrolig kedeligt udvalg - og til ufatteligt mange penge. Vi har et langt større udvalg, og man sparer i mellem 25 og 50% da vi kører egenproduktion. Alle varerne er på lager i Danmark og vi kan køre det ud hver evigt eneste dag. Jeg sidder og prøver at få styr på markedsføringsbudgettet lige pt. så der er faktisk no-limit på det, så bare kom med nogle vilde ideer. Indtil videre har jeg tænkt mig at sende materiale ud via post og følge op med telefonsamtaler. Derudover være synlig til diverse messer i branchen. Men jeg ville gerne lave noget mere vildt, da det er en halv støvet branche der skal ruskes lidt op. Så kom gerne med jeres egne erfaringer eller gode ideer til at trænge igennem til markedet. |
En top søgemaskineoptimeret hjemmeside og andre online aktiviter vil da helt klart hurtigt give jer et skub i den rigtige retning. Utrolig mange mennesker benytter nettet når de skal finde ud af hvor de skal købe diverse varer.
Offline delen kunne være opsøgende salg mv. men det er ikke rigtig mit område