Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en hjemmeside i cms

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Hvad koster det at få lavet en hjemmeside i cms (tror jeg det hedder) Samt en webbutik. ? Og hvem af jer aminoer, laver den slags?

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 09:43
Hej det gør vi, hvis du gidder at smide mig en mail på thomas@aboutweb.dk så skal jeg lave et forrygende tilbud til dig og vise en masse referencer
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:47

Hej Kaasi

Det er meget forskelligt hvad det koster, det kommer jo an på hvor stort projektet er. Jeg laver det ikke, men kan varmt anbefale cms systemet Joomla og at få det udført af Ronni fra Redweb.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 09:52
Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 09:57

Jeg er studerende og kan derfor tilbyde en konkurrencedygtig pris uden at gå på krompromis med kvaliteten! Har både store og små kunder.

Benytter et Dansk meget brugervenligt OpenSource system - dvs. alt står på dansk og meget let at finde ud af Smile

Du er velkommen til at kontakte mig for at høre mere. - jacob@jau.dk

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:58

Hej Kaasi

Hvis du dine krav passer med vores standard system og design pakke. Så koster det 5000 kr. for opsætning/design og 300 kr. pr. måned. Hvis du skal modtage Dankort i den webbutik, så koster det vist ca. 1500 kr. pr. år plus en tilsvarende oprettelse.

Hvis du kunne tænke dig at hører mere er du meget velkommen til, at skrive til mig på plu@easyflow.dk eller ringe på 70 70 26 26.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 10:02

Hejsa! 

Vi laver massevis af websider i diverse CMS-systemer, og webbutikker.
Vi kan lave siden fuldstændig til dine ønsker, uden at du skal presse det ind i en standardløsning.

Send mig dine ønsker til siden på caj@emaze.dk og et telefonnummer, så kommer jeg tilbage til dig asap :-)

Mange hilsner,
Christian Jørgensen, Reklamebureauet Emaze 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 10:34

Hej,

Jeg kan godt hjælpe dig. Vi tilbyder Webshops og hjemmesider til super billige priser. Hvis du skriver til krii08@hotmail.com, vender jeg tilbaget til dig med et uforpligtende tilbud..

mvh Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kaasi
Du kunne også spørge ”hvor lang er en snor” for det kommer jo an på…. 
Prisen kommer helt an på hvilke krav du stiller.
Jeg startede med at få lavet en shop fra bunden af et par studerende som lavede den i flash, men det var noget nær en katastrofe, for blev lavet i flash som er katastrofalt fordi søgemaskinerne ikke kan læse billeder. Shoppen kostede 15.000,- inklusiv betalingsmodul til fribetaling
Webshoppen skiftede jeg hurtigt ud med en shop bygget i joomla. Den blev lavet af Ronni fra redweb.dk, som jeg kan anbefale. Ronni er dygtig og laver det aftalte til den aftalte pris. Den er meget mere brugervenlig og er optimeret for søgemaskiner (spørg mig ikke hvordan). Du kan se den her http://telecall.dk/.  Jeg fik lavet den for ca. 1½ år siden og den kostede under 10.000,- med betalingsmodul til fribetaling. Det var dengang at Ronni var sig selv i firmaet, nu er de 10, så prisen er en anden i dag.
Der er dog flere ting som du skal tage hensyn til, blandt andet hvor den er hostet. Jeg startede med one.com og har skiftet til gigahost.dk på grund at lange svartider på one.com. Og nu skifter jeg igen fordi gigahost også er blevet langsom, og jeg oplever indimellem nedbrud. 
Jeg oplever også af og til problemer med fribetaling, så den bliver også skiftet.
Og nu har jeg nye krav til webshoppen, så jeg er i gang med at lave en kravspecifikation til min nye webshop, og prisoverslaget lyder på 55 timer á 575,-
Løsningen du vælger kommer helt an på dit ambitionsniveau. Du kan også vælge en billig standardløsning, som jeg nok vil anbefale hvis du ikke har specielle krav.
Hvis du har specielle krav, så gør dig den ulejlighed at lave en kravspecifikation, og ja det er kedeligt, men du finder ud af hvad det egentligt er som du gerne vil have. Det er jo noget nærmest umuligt for en leverandør at lave en shop efter dit ønske, hvis du ikke selv ved hvad du vil há!!
Inden du vælger leverandør, vil jeg anbefale at du spørger om kundereferencer for lignende opgaver. Derefter skal du og kontakt referencerne og spørg om de er tilfredse med leverandøren, for det er hverken sjovt eller billigt at være pilotprojekt som jeg var med min første shop var.

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

Hej Kaasi.

Jeg er meget interesseret i at høre nærmere om dine ønsker og behov for hjemmesiden.

Har du mulighed for at sende en fuldendt krav specifikation til mig på nils@np3design.dk ?

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)